• Marlean

    Hjälp mig hitta den roliga videon igen!!!

    Jag har tappat bort en video på en tjej som ska tinderdejta. Tror hon kallade sig gullspångs bruden eller något liknande. 

    Nåja, videon går ut på att hon ska tinderdejta och säger "Nästa kille, nästa kille kommer jag ta!" och sedan ser vem det är och ändrar sig "Nämen så där kan man väl inte se ut, eller?" "Nästa då!" "Nej han är för lång!" "För kort!" 

    Tjejen som gör sketchen pratar med dialekt och har rufsigt hår och sitter typ i ett täcke om jag inte minns helt fel.

    Vet NÅGON vilken video jag menar? Har letat efter den hela dagen. Tycker hon var så rolig! :D 

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta den roliga videon igen!!!
  • Marlean

    Hoppas innerligt att någon kan hjälpa mig hitta videon igen. Tjejen hade även andra videor men var helt klart mest "känd" för Tinder/Internet dejting videon. Tror den blev länkad till från Aftonbladet eller något annat ställe. 

  • Jessi01

    Här får du en annan rolig video om dejting där du även får veta sanningen:





    Ur Debatt "Sex efter sextio". Ingela hade gått till fel studio. Skulle egentligen ha varit i studion där dom spelar in "Har du hört den förut".

  • Marlean

    Tusen tack! Googlade Gullspångsbruden, Otterbäcksbruden, kom bara inte ihåg vart hon var ifrån! 

Svar på tråden Hjälp mig hitta den roliga videon igen!!!