Amanda87 skrev 2017-07-04 20:45:54 följande:
Haha visst är det så! Vad innebär plåstermens? Jag tror du kanske ska ge det en månad till. Kroppen behöver lite tid för omställning. Menar i välmening så du inte blir besviken. Vissa blir gravida snabbt och lätt- så var det för mig förra gången.
Men kanske vänta till du får en "ordentlig" mens och mät efter det. Men jag är inte så påläst. Behövde aldrig bli det sist..
Grav-testa kan du göra oavsett ju men det kan däremot bli dyrt tänker jag...
Alltså plåstermens som när man äter sockerpiller när man äter p-piller.. När man tar bort plåstret så får man "mens".. men den här gången satte jag inte dit ngt nytt då..
Jo men precis.. just det faktumet att många faktiskt blir gravida så snabbt på en gång gör ju att en annan blir så otålig även om det från början "bara" va tänkt att sluta skydda oss för att så hur min cykel är..
Gällande gravtesta s¨har jag inskaffat mig i sånna lite billigare gravtest/stickor men tänker mer när de kan visa resultat.. eftersom jag inte vet när en ev. borde komma.. Ska man då helt enkelt typ bara tänka 28-30 dagar efter senaste mensens första dag som vanligt?