• Natttis

Kan man få ägglossning vid fel tillfälle?

Hej jag undrar om det är möjligt att få ägglossning vid fel tillfälle? Hade ökad flytningar för 1 veckor sedan. Men jag har en så lång cykel. Mellan 35 - 47 så jag vet jag ska ha äl nu igentligen när som helst. Men kan det va möjlig att jag haft ägglossning redan. Och inte kan bli gravid för jag missar ägglossningen. Förra månaden fick jag det starkaste sträck efter ägglossningen.

• Svar på tråden Kan man få ägglossning vid fel tillfälle?
  • Jag är bara jag

Fel och fel. Har man oregelbunden mens som du kan ju äl komma när som helst egentligen. Cykler på över 40 dagar är f.ö oftast äl-lösa så har du kollat upp dig?

• Jag är bara jag

Mens får man ändå- mens innebär bara att gammal slemhinna lossnar. Om du haft positiva äl-test och alltid får mens enligt din lutealfas då kan du anta att du haft äl.

• Mawie

Visst man kan få mens utan ägglossning, kan ändå ta minst 8 mån i vanliga fall innan man blir gravid.

Har man försökt ett längre tag tycker jag man att man ska söka hjälp.

Har också oregelbunden mens så jag vet exakt vad du oratar om Nattis.

Har två barn och ett missfall i mars.

Även när jag var 17 år sa de att det var fullt normalt.

Blev gravid sjukt snabbt med mina barn trots oregelbunden mens!!

Har tänkt att testa rosenrot för att lättare känna av min ägglossning.

Blev också förvånad då jag ätit RR 4 dagar fick superstrecket på dag 12.

Kände både ömmande bröst och som mensvärk.

Har tänkt samma sak som du

Tänker vänta och se vad som händer nu, när kommer mensen och kommer det ska bli spännande att se.

• Natttis
    Mawie skrev 2017-06-25 23:53:54 följande:

Finns en bra app som heter flo!

min är ju inte regelbunden för 5 öre. skulle fått i tisdags kom torsdagen. men fine ingen app är ricktigt exsakt. men detta e sista gången jag försöker naturligt. blir det inget denna gång blir det gyn och utredning
Svar på tråden Kan man få ägglossning vid fel tillfälle?