Grannar!
För en tid sedan fick jag anledning att misstänka att en av mina grannar tror att jag ringt polis och/eller socialtjänsten på henne ang hennes son. Detta är jag helt oskyldig till, och jag har inte brytt mig alls om hon trott det eller inte.
MEN, nu har jag helt plötsligt fått en anmälan ang brister i min djurhållning. Att min hund ska vara ensam mycket och då skälla och yla konstant från att jag går tills jag kommer hem. Att jag "jobbar dagtid och är borta mkt på kvällarna", jag jobbar 7 dygn/mån och då är alltid min partner med hunden eller så har jag hundvakt. Hunden är snart 11år, har ALDRIG haft separationsångest och jag har aldrig hört honom då han varit ensam, klart han skäller till om han hör andra hundar osv, men inget mer än så. Hemma är jag i princip varje kväll då jag har en son på 6 år som går och lägger sig 19-19:30.
Jag är så ARG, det värsta jag vet är bli oskyldigt anklagad och är nu anmäld på bara LÖGNER.
Har pratat med en del andra grannar som bekräftar att min hund inte alls skäller och ylar när jag inte är hemma.
Nu är ju anmälan gjord anonymt och det är nog den som är gjord på henne med så skulle jag konfrontera henne ang detta så är det ju rätt sannolikt att hon nekar och samtidigt inte tror mig när jag säger att jag är oskyldig till det hon tror att jag gjort.
Vi har typ aldrig pratat eller ens hejat så vi har absolut ingen relation what so ever och gör en person såhär bara för ngt de tror, vad mer kan hända....
Alla jag pratat med ang detta tycker att jag inte ska bry mig om det, men det gnager i mig som fan!