• Anonym (novis kvinna­)
    Äldre 25 Jun 14:20
    8551 visningar
    12 svar
    12
    8551

    Ni kvinnor som bara vill ha någon att ligga med?

    Hur skulle ni gå ni till väga?

    Hur pass försiktiga är ni med okända män och vad söker ni i första hand efter i en man ni bara vill ligga med? Tänder ni lätt på främmande killar?

    Är lite novis på marknaden och sugen på fysisk kontakt men aldrig legat runt?

  • Svar på tråden Ni kvinnor som bara vill ha någon att ligga med?
  • Äldre 25 Jun 20:38
    #1
    -1

    Tinder!

    Nu är jag inte kvinna.. men om jag som man lyckas dejta väldigt attraktiva tjejer där, ja å då kommer du kunna välja och vraka! Sen är det inte alls dejter som leder till sex, men jag kan garantera dig att om du möter en kille där och känner attraktion så är det bara att hinta lite om vad du vill, så slutat kvällen hos dig eller han!

  • Anonym (Förev­igt)
    Äldre 24 Mar 10:58
    #2
    -1

    Kvinna/tant, inte direkt ute efter förhållande just nu. Men jag saknar närhet, och ibland är jag rent ut sagt kåt.
    Attraherad av en kille, min granne. Men han är ganska mycket yngre, så jag är väl tant för honom Obestämd Och sen vet jag inte hur jag skulle se till att det blir så att vi träffas.

  • PappaA­ndreas
    Äldre 24 Mar 13:17
    #4
    -1
    Anonym (Förevigt) skrev 2018-03-24 10:58:27 följande:

    Kvinna/tant, inte direkt ute efter förhållande just nu. Men jag saknar närhet, och ibland är jag rent ut sagt kåt.

    Attraherad av en kille, min granne. Men han är ganska mycket yngre, så jag är väl tant för honom  Och sen vet jag inte hur jag skulle se till att det blir så att vi träffas.


    Åldern behöver inte nödvändigtvis vara ett hinder. Själv hade jag blivit dökåt av att märka att en äldre kvinna åtrådde mig.

    Minns när jag som 20- årig oskuld blev tåflirtad av en 50 årig kursare på en datalektion. Kan ju säga att jag blev stenhård och fick lite problem att resa mig och gå ut ur salen.

    Bara att börja lite försiktigt flirtigt att känna dig för när du träffar på honom.

    Lycka till..
  • Anonym (Förev­igt)
    Äldre 24 Mar 13:26
    #5
    -1
    PappaAndreas skrev 2018-03-24 13:17:45 följande:
    Åldern behöver inte nödvändigtvis vara ett hinder. Själv hade jag blivit dökåt av att märka att en äldre kvinna åtrådde mig.

    Minns när jag som 20- årig oskuld blev tåflirtad av en 50 årig kursare på en datalektion. Kan ju säga att jag blev stenhård och fick lite problem att resa mig och gå ut ur salen.

    Bara att börja lite försiktigt flirtigt att känna dig för när du träffar på honom.

    Lycka till..
    Riktigt så stor skillnad är det inte mellan oss, och han är äldre än 20. Närmar sig 50, jag närmar mig 60. Jag är dålig på att flirta, och är osäker efter lång tid i både celibat och som singel.
  • Anonym (Fröke­nlöken­)
    Äldre 24 Mar 13:38
    #7
    -1

    Det är hur lätt som helst att hitta någon att ligga med på tinder (som tjej). Jag har slutat med appen pga det för jag är bara intresserad av nåt seriöst och jag blev lite less på att lägga tid på dejter när 90% av alla snubbar ändå mest vill ha något oseriöst. Där är det många som vill ha ?lite kul? eller som vill ha öppna relationer.

    Dejta några gånger på allmänna platser, (café, promenad, bar), först då du ser att det är en schysst kille och att intresse finns.

    Lycka till! :)

  • PappaA­ndreas
    Äldre 24 Mar 14:21
    #8
    Anonym (Förevigt) skrev 2018-03-24 13:26:36 följande:

    Riktigt så stor skillnad är det inte mellan oss, och han är äldre än 20. Närmar sig 50, jag närmar mig 60. Jag är dålig på att flirta, och är osäker efter lång tid i både celibat och som singel.


    En bra start är att bara prata med honom och visa intresse för honom.
  • Anonym (Sökar­en)
    Äldre 24 Mar 14:21
    #9

    Man kanske bör vara försiktig med främmande.. Har hänt att en främmande kille kommit direkt till mig för att sova tom (!) utan att vi setts innan. Det är väl inte att rekommendera. Han var skitsnygg på bilderna men när vi väl träffades gick jag väl inte riktigt igång mentalt (väldigt viktigt för mig) så blev väl lite stelt. Kändes lite konstigt att bara gå och lägga sig ihop sen haha! 

    Jag tycker man kan få en hyfsad känsla för varann om man snackar på kik innan, men tänker att även om man tar en fika första gången kan man ändå inte vara säker på att det inte är nån som typ kommer vara kapabel att våldta eller så. 99 % av killarna är ju bra, men man kan aldrig veta! 

    Jag söker någon som är spännande, charmig och som har utstrålning samt vettig såklart! Utseende är inte allt. 

    Jag är dessutom så suktande efter närhet och sex att om jag väl träffar nån och han inte är motbjudande har typ sex ändå! Även om jag inte är superkåt på honom :P 

  • Anonym (S)
    Äldre 24 Mar 14:24
    #10

    Risken att han ger dig en negativ upplevelse är 50/50 risk som du måste räkna med men om du har skinn på näsan och vet vad du vill så kan du absolut hitta ligg via Tinder.

  • Anonym (Tveka­r?)
    Thu 15 Apr 2021 00:34
    #11
    Anonym (novis kvinna) skrev 2017-06-25 14:20:15 följande:

    Hur skulle ni gå ni till väga?

    Är lite novis på marknaden och sugen på fysisk kontakt men aldrig legat runt?


    Du verkar tveksam kring det hela? Gör det du känner för så länge du inte sårar någon
  • Anonym (Tveka­r?)
    Thu 15 Apr 2021 00:35
    #12
    Anonym (Förevigt) skrev 2018-03-24 10:58:27 följande:

    Kvinna/tant, inte direkt ute efter förhållande just nu. Men jag saknar närhet, och ibland är jag rent ut sagt kåt.

    Attraherad av en kille, min granne. Men han är ganska mycket yngre, så jag är väl tant för honom  Och sen vet jag inte hur jag skulle se till att det blir så att vi träffas.


    Hur ung är han
  • Kungsb­ackaki­llen73­a
    Fri 16 Apr 2021 06:31
    #11

    Jag älskar verkligen människor som verkligen kan, vill och vågar njuta av skönt sex. Att inget är tabu. Att detr helt okej att "ligga runt" och njuta av det man vill i livet. Min erfarenhet är att det bästa för alla parter (män, kvinnor, par) är att ses över en "kemifika" och vara helt öppna och tydliga med vad man tänder på, längar efter och vill uppleva. Oftast går det googla personens adress. Vissa vill vara diskreta med träffarna, andra inte.

  • Anonym (En killko­mpis)
    Fri 16 Apr 2021 07:40
    #12

    När detta händer så skickar ett sms till en killkompis. Han är verkligen ALLTID sugen. Det är helt sjukt imponerande vad snabb han är. Han kan vara vid min dörr på fem minuter och det är nog 10 minuters promenad, på den tiden kan han ha vaknat, klätt sig, borstat tänderna och sprungit hit.

Svar på tråden Ni kvinnor som bara vill ha någon att ligga med?