Han VILLE vara otrogen
Hej,
Alltså jag vet inte vad jag ska känna eller göra. Efter denna midsommarhelg där jag och sambon blivit bortbjudna på fest har allt förändrats.
Han fick snabbt bra kontakt med en tjej och där var uppenbart att det var en flirtig stämning mellan dem (Ni vet, en sån där om det var två singlar hade man typ hoppats att dem skulle gå hem ihop). Jag är rätt sotis av mig så försökte på ett subtilt sätt ta mig in i konversationen.
Vi satt i en badtunna och med flit drog jag min fot efter min sambos ben och märker att han och tjejen sitter och tåflörtar. Jag blir irriterad och går därifrån. Min sambo märker inget och sitter kvar ytterligare och snackar länge med tjejen.
När vi väl pratar med varandra senare är jag så förbannat så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Min sambo blir också arg och det hela slutar med att han ringer sin kompis och åker från festen.
Vi messar lite under natten och försöker lite halv reda ut det hela. Det går sådär.
När jag kommer hem dagen efter pratar vi ut och han känner absolut inte att han gjort något då han inte alls känner igen sig i att ha suttit och flörtat med den här tjejen. Det är liksom mina problem och min svartsjuka får stå för mig.
Jag ber om ursäkt, men det var så jag upplevde det.
Min kusin ringer dagen efter och vill träffas på en kopp te. Och jag blir sjukt misstänksam, det är inte likt henne. Vi träffas och hon berättar att tjejen från festen hört av sig till henne och hon har fått SJUKT flörtiga snaps från min sambo.
Han vill att dem ska ha sex. Han vill att dem ska göra slut med sina respektive och bli tillsammans, ELLER bara göra saker i smyg. Tjejen hade väl tyckt att det var trevligt och lite kul sådär i början att få lite uppmärksamhet men tyckte han blev jobbig och på och slutade svara när det eskalerade och han började med sina sexinviter.
Och jag är i spillror. Så sjukt ledsen över detta beteende som jag faktiskt inte trodde om honom.
Det ska väl tilläggas att min kille har problem med alkoholen och han har varit otrogen i sitt tidigare förhållande. Och under den nämnda natten var han hyfsat berusad (vilket inte är till hans försvar!)
Jag är inte så stor i alkoholen överlag så kan ärligt säga att det inte var den som talade i helgen.
Och nu står jag här och vet varken in eller ut. Någonstans vill jag tänka att "men dem gjorde ju inget" för att sedan veta att hade den där tjejen varit "på", hade situationen nog varit en helt annan. Jag sa det till min kille, men han hävdar bestämt att han aldrig hade tagit det vidare, trots att det var han som insisterade på det.
Jag känner mig helt lost. Jag älskar verkligen min kille, när han inte dricker och vi umgås har vi roligt och trivs otroligt bra tillsammans, och jag har så svårt att tänka mig ett liv utan honom.
Han är också superledsen och vill att jag ska komma tillbaka och att han skäms och skulle göra vad som helst för att jag ska lita på honom igen.
Ursäkta värsta dramaboken!
MEN vad fasen ska jag göra???