• Anonym (Hur?)

Hur få en pojkvän om man är ful i ansiktet som tjej? =(

Jag är singel och letar efter en pojkvän. Tyvärr är jag ful i ansiktet och 99 % av alla killar vill ha en söt eller snygg tjej med vackra drag... Hur gör jag för att finna en partner?

I de kretsar jag rör mig i så blir jag helt osynlig för killar, ingen lägger märke till den fula tjejen. Utan de söta tjejerna får all uppmärksamhet. Funderar starkt på att operera mig för att bli söt...

• Svar på tråden Hur få en pojkvän om man är ful i ansiktet som tjej? =(
  • Anonym (också ful)

Man kan kompensera. Med en snygg kropp, fint leende och fräsch hy och fräscht hår.

• Anonym (Hur?)
    Anonym (också ful) skrev 2017-06-27 18:37:21 följande:

Man kan kompensera. Med en snygg kropp, fint leende och fräsch hy och fräscht hår.

Hyfsat snygg kropp har jag, men tyvärr har jag ett fult leende, ofräsch hy och ofräscht hår :/
  • Masholj1947

Hitta en bra hårfrisör och vårda ditt hår, likadant med din hy: gå till en sminkaffär eller Apoteket så kan de hjälpa dig (alla kan få fint hår/hud om de verkligen försöker). Lär dig lägga snygg makeup, finns massa filmer på youtube. Klä dig snyggt efter din figur och hitta din egen stil.

• Anonym (Åsa)

Börja röra dig i andra kretsar! Det finns gott om killar som har förmågan att se en gullig och rolig personlighet bakom ett finnigt fejs.

• Anonym (Hur?)
    Masholj1947 skrev 2017-06-27 18:43:19 följande:

Hitta en bra hårfrisör och vårda ditt hår, likadant med din hy: gå till en sminkaffär eller Apoteket så kan de hjälpa dig (alla kan få fint hår/hud om de verkligen försöker). Lär dig lägga snygg makeup, finns massa filmer på youtube. Klä dig snyggt efter din figur och hitta din egen stil.

Har tyvärr väldigt dåliga gener med storporig hud samt en massa ärr efter akne och inga produkter hjälper mot det. Samma med mitt hår som konstant är fett typ oavsett hur jag gör och oavsett vad jag använder för schampoo =(
  • taquine

Det låter som du rör dig i väldigt ytliga kretsar, betyder inte personligheten något utan enbart utseendet?

Goodness me
  • Anonym (också ful)
    Anonym (Hur?) skrev 2017-06-27 18:39:08 följande:

Hyfsat snygg kropp har jag, men tyvärr har jag ett fult leende, ofräsch hy och ofräscht hår :/

Ja du. Lite måste du anstränga dig. Väldigt få människor ser bra ut om de sunkar ner sig.

Tror det viktigaste är att sköta om sin hälsa och må bra. Har en kompis som egentligen ser rätt bra ut men lever himla ohälsosamt. Hon är halvt överviktig och ser grå och dassig ut. Allt spackel i värden kan inte dölja det. Kolla på en relativt nytagen bild på Lindsey Lohan och du kommer förstå vad jag menar. Lever man däremot hälsosamt så ser man frisk ut vilket ser atraktivt ut oavsett hur man ser ut annas.

Sedan skaffa dig en tandställning, blek tänderna, gå på ansiktsbehandling och till hårfrissan kommer du långt.
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (också ful) skrev 2017-06-27 18:47:41 följande:
    Ja du. Lite måste du anstränga dig. Väldigt få människor ser bra ut om de sunkar ner sig.

Tror det viktigaste är att sköta om sin hälsa och må bra. Har en kompis som egentligen ser rätt bra ut men lever himla ohälsosamt. Hon är halvt överviktig och ser grå och dassig ut. Allt spackel i värden kan inte dölja det. Kolla på en relativt nytagen bild på Lindsey Lohan och du kommer förstå vad jag menar. Lever man däremot hälsosamt så ser man frisk ut vilket ser atraktivt ut oavsett hur man ser ut annas.

Sedan skaffa dig en tandställning, blek tänderna, gå på ansiktsbehandling och till hårfrissan kommer du långt.
    Haha klart jag anstränger mig, har dyra fina schampoon, bra hudkrämer osv. Men tyvärr hjälper inte det mot storporig hy och en massa ärr efter akne :/

Sen lever jag inte ohälsosamt, äter väldigt bra, går promenader osv. Har bara galet dåligt gener tyvärr...
  • Anonym (Hur?)
    taquine skrev 2017-06-27 18:47:17 följande:

Det låter som du rör dig i väldigt ytliga kretsar, betyder inte personligheten något utan enbart utseendet?

Klart att utseendet inte betyder allt, men ser man ut som en skräcködla så betyder det nog en del tyvärr :/
  • Dixie
    Anonym (Hur?) skrev 2017-06-27 18:39:08 följande:

Tvätta håret och gå på en ansiktsbehandling så fixar ju det!
Svar på tråden Hur få en pojkvän om man är ful i ansiktet som tjej? =(