• Anonym (Panik)

PANIK VAD SKA VI GÖRA PÅ TREDJE DEJTEN?

Nu har jag smått panik. Träffat en kille som gärna är fysisk och vill gärna ta på mig osv. Känner inte att vi klickat mentalt/ personlighetsmässigt ännu eftersom jag inte känner honom, vi har mest pratat om ytliga saker hittills men tänkte ändå ge honom en tredj chans. Frågat om han bara är ute efter sex (tinder) men han säger att han söker seriöst.. Först sågs vi på promenad en timme för det regnade. Sen sågs vi på ett event men han ville gå så vi promenerade då också. VAD ska vi göra nu när vi ska ses?? Jag vill inte gå hem till honom och äta eller titta på film och hittar inte något evenemang i stan... kan jag typ fråga om vi ska träna? Vill inte gå ut och äta/ fika för det är så stelt och pallar inte lägga pengar på det om han ska fortsätta bara prata om sig själv.. vill bara ha ngt enkelt..

• Svar på tråden PANIK VAD SKA VI GÖRA PÅ TREDJE DEJTEN?
  • Dixie

Vill du träffa honom igen om han redan använt två dejter att bara prata om sig själv?

Annars är väl en fika enkelt att ses på!

• Piff

Picnic i nån mysig park? Så kan ni ju promenera dit, haha. O tar ni med eget fika blir det inte dyrt.

Hyra kanot o paddla lite om det finns i närheten. Spela minigolf, biljard, eller liknande.

Ta en glass på stan bara.

Jag skulle väl inte tycka att det vore så skoj att träna på en date, men jag gillar inte träning alls, kanske passar er bättre. :)

• Anonym (mmm)

Varför ska du träffa honom igen? Låter inte som om du ser så värst positivt i honom. 

Jag tycker du kan ta med honom och besöka ett ålderdomshem eller liknande, nåt så där riktigt rejält och präktigt där du ska hjälpa någon, se om han pallar det och int bara suktar efter att få hångla med dig :) 

• Anonym (Helylletrollet)
    Anonym (Panik) skrev 2017-06-27 20:57:34 följande:

Nu har jag smått panik. Träffat en kille som gärna är fysisk och vill gärna ta på mig osv. Känner inte att vi klickat mentalt/ personlighetsmässigt ännu eftersom jag inte känner honom, vi har mest pratat om ytliga saker hittills men tänkte ändå ge honom en tredj chans. Frågat om han bara är ute efter sex (tinder) men han säger att han söker seriöst.. Först sågs vi på promenad en timme för det regnade. Sen sågs vi på ett event men han ville gå så vi promenerade då också. VAD ska vi göra nu när vi ska ses?? Jag vill inte gå hem till honom och äta eller titta på film och hittar inte något evenemang i stan... kan jag typ fråga om vi ska träna? Vill inte gå ut och äta/ fika för det är så stelt och pallar inte lägga pengar på det om han ska fortsätta bara prata om sig själv.. vill bara ha ngt enkelt..

Bor du i Stockholm?

Jag har hört talas om att det finns kaféer med speltema (dvs att man kan låna brädspel att spela medan man fikar, kanske till och med spela med andra som är där). Kolla upp om du hittar något sådant - kan ju bli en avspänd och trevlig kväll (och om det inte blir det är det kanske läge på att fundera på om det är värt att fortsätta dejta). 

Vielen glück!
  • Anonym (Helen)

Bowla kanske eller golfa?

Gå till nöjespark?

• Anonym (dejt i det gröna)

Vilka problem! Hade det varit ens i närheten av rätt så hade du inte ens tänkt i dessa banorna. Sitt i en park...det är sommar. Ta med kaffe eller vin (billigt)- Efter det så vet du om du vill gå vidare till något mer fysiskt.

Svar på tråden PANIK VAD SKA VI GÖRA PÅ TREDJE DEJTEN?