Missfall eller inte?
Hej,Många tråd med samma rubrik men jag beskriver min situation och vill ha svar mest på hur MVC går vidare...
Jag har haft blödning sedan i fredags. Började med bara några droppar, blev mer på lördag och en klump som var kanske så stor som toppen på tummen. Efter det blev det mindre o mindre. Hade ringt 1177 efter första blödningen började. Hon tyckte inte att jag skulle vara orolig eftersom jag har inte haft ont.
Ringde Mvc och frågade vad jag ska göra. Hon sa att jag bodde fortsätta som jag är gravid. Jag har fortfarande illamåendet och tröttheten.. Tror inte att jag har haft missfall men har läst för mycket och några som har upplevt missfall utan ont eller blödning..
Jag undrar hur de på MVC kommer ta reda på att jag fortfarande är gravid eller inte? Jag har tid på måndag morgon men känner om de tycker att jag ska få VUL så vill jag helst åka idag istället för att gå runt och fundera på det i fyra dagar till. Har läst att man kan fortfarande ha gravid symptomet och positivt test några veckor efter om fet var faktiskt missfall.
Hjälp mig! ????