• Empans

Normalt symptom?

Är gravid antingen i vecka 7 eller vecka 10, vi är osäkra då vi utgår från senaste mensen som i detta fall är ett missfall.. Ska på ultraljud om 2 veckor för att få veta mer.
    I vilket fall mår jag faktiskt bra. Har haft jätteömma bröst i början vilket numera har övergått till att de spänner lite bara titt som tätt.. Har någon form av molvärk som kommer och går men även det lite luddigt. Sist slutade de i MA så vågar inte hoppas för mycket även denna gång..
    Något nytt denna graviditet märkte ja nu imorse dock. Vaknade på soffan och såg en fluga i ett juiceglas och va tvungen att springa till toaletten och spy.. Efter det mådde jag kalasbra, bredde en macka och knaprade i mig sen fick jag se något äckligt i slasken och va tvungen att spy igen.. Är inget illamående och lukter är ja inte påverkad av men däremot äckliga syner av saker.. Någon mer som spyr av sånt eller vet om de kan räknas som ett symptom?

I övrigt satt jag och läste en bok i förrgår och började gråta för huvudkaraktären var död och alla va så ledsna i boken haha. I

Svar på tråden Normalt symptom?