• Anonym (Hjälp)

Vad kan man hitta på för skoj på bröllop?

Jag ska på bröllop snart hos en god vän. Hade jag vågat skulle hag hållt ett tal men det är helt uteslutet då jag lider av panikångest och kan inte prata inför folk. Är det någon som har nån ide vad jag kan hitta på istället? Där jag inte behöver prata eller helst inte synas alls men att min vän ändå förstår att det är från mig?

• Svar på tråden Vad kan man hitta på för skoj på bröllop?
  • Anonym (fantasin har inga gränser)

Roligt foto från förr

personlig tavla som du ritar själv med gemensamma minnen

någon grej som ni gillade massor eller gillar, som typ bara ni vet :)

har ni någon typ av humor som ni bara delar med varandra? välj ngt som passar in där.

fotokollage

• Lanna1038

Vi gjorde en liten film till vår vän när hon gifte sig. Skitlätt med iMovie! Var väldigt uppskattat bland alla tal och blev dessutom en härlig extrapresent då paret fick filmen på ett USB

• Dixie

Fixa en låda och små lappar, så kan alla gäster skriva en hälsning till brudparet som de får öppna på sin 1-åriga bröllopsdag!

• Anonym (Hjälp)

Bra tips tack:)

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (fantasin har inga gränser) skrev 2017-06-29 12:47:53 följande:

Roligt foto från förr

har ni någon typ av humor som ni bara delar med varandra? välj ngt som passar in där.

fotokollage

Funderar också på nåt sånt men vet inte vart jag ska göra av tavlan liksom. Ska hon få den eller ska man bara ställa den där nånstans:/
  • Stårschan
    Anonym (fantasin har inga gränser) skrev 2017-06-29 12:47:53 följande:

Roligt foto från förr

fotokollage

Internhumorgrejer kan förvisso vara kul, men passar kanske bättre på en födelsedag än ett bröllop. Långa tal och sånger och filmer som handlar om "hur kul vi hade när vi var yngre" proppade med internskämt brukar höra till sånt som kan göra ett bröllop olidigt långtråkigt för alla som INTE är med i den lilla klicken som var med på den tiden. Åtminstone om det ska framföras/visas inför alla närvarande gäster.
  • Stårschan
    Anonym (Hjälp) skrev 2017-06-29 14:58:05 följande:
    Funderar också på nåt sånt men vet inte vart jag ska göra av tavlan liksom. Ska hon få den eller ska man bara ställa den där nånstans:/
    Slå in den och lägg den på presentbordet.
Svar på tråden Vad kan man hitta på för skoj på bröllop?