Han har börjat behandla mig illa
Jag har varit tillsammans med min kille snart 2 år. Han har alltid varit lite speciell och har en speciell attityd gällande saker. Vi är inte alls lika på den punkten.
Nu på senare tid har hans humör ändrats lite grann. Han är mer grinig och dryg tycker jag. Han har mycket på jobbet och det tar han med sig hem.
Han har börjat snäsa av mig för dumma saker och dumförklarar mig ofta. Jag kan ställa en fråga som när ska vi gå? Om vi ska göra något tillsammans ex. Då kan han bli grinig för att jag frågar 2 gånger.
Igår tex så pratade han om sitt hår och att han inte är riktigt nöjd efter frisören. Att håret var för vågigt. Då pillade jag i hans hår för att titta vad han menade och så slår han bort min hand och säger inte fan blir det bättre för att du pillar i mitt hår?!
Det är småsaker som jag börjat undra över vafan det är som händer och vad han håller på med. Jag tog upp detta med honom och han tycker inte att detta är något konstigt alls. Jag säger att han sårar mig men han verkar inte bry sig om det. Och tro allt är som vanligt nästa dag sen....
Dagen efter kan han visa att han ångrar sig men jag får aldrig någon ursäkt. Är du gladare idag frågar han? Sen ska livet bara fortsätta..
Det känns inte som om han kommer att ändra sitt beteende. Funderar på att lämna honom.
Kan bestämma mig för att sedan tveka igen...mår inte så bra...