• Araceli89

Hjälpa nån mer ?

Måste se om nån mer vart med om detta eller har samma?

Senaste dagarna har jag haft vattniga flyttningar, kissat mycket plus små öm i magen.

Senast igår när jag och min fästman hade sex så fick jag sån enorm smärta i högre äggstock som stråla ut i hela livmodern och höll i sig länge :( idag på morgonen var jag fortfarande öm men inte jätte ont, nu på kvällen känner jag markant att jag har lite mini ömt ännu , plus vart öm och små svullen i underlivet sen midsommar natten till nu , jag har bim om 4 dagar vad tror ni det kan vara ? Nån som haft så och vart gravid ?

PS mina flyttningar luktar inget dom är luktfria.

Tacksam för svar

JF
  • Svar på tråden Hjälpa nån mer ?
  • Araceli89

Är det ingen vill svara ? :(

• Araceli89

Är det ingen som vill svara ? :(

• Carambolan

Låter som pms tycker jag.

• Araceli89

Pms lider jag inte av, har du läst texten ? Jag har värk och konstigheter. Pms är när man svajar i humöret osv har inte med detta att göra .

• Carambolan
    Araceli89 skrev 2017-07-01 10:24:40 följande:

Pms lider jag inte av, har du läst texten ? Jag har värk och konstigheter. Pms är när man svajar i humöret osv har inte med detta att göra .

PMS är inte bara humörssvängningar. Pms kan också yttra sig i form av svullen mage, ömma bröst, huvudvärk och andra fysiska symptom. Brukar ofta komma 3-5 dagar före mens.
  • Anonym (Anna)
    Araceli89 skrev 2017-06-30 22:40:19 följande:

Måste se om nån mer vart med om detta eller har samma?

Senaste dagarna har jag haft vattniga flyttningar, kissat mycket plus små öm i magen.

Senast igår när jag och min fästman hade sex så fick jag sån enorm smärta i högre äggstock som stråla ut i hela livmodern och höll i sig länge :( idag på morgonen var jag fortfarande öm men inte jätte ont, nu på kvällen känner jag markant att jag har lite mini ömt ännu , plus vart öm och små svullen i underlivet sen midsommar natten till nu , jag har bim om 4 dagar vad tror ni det kan vara ? Nån som haft så och vart gravid ?

PS mina flyttningar luktar inget dom är luktfria.

Tacksam för svar

Testar du med Äl test så du vet när du har Äl? Tänkte eftersom du skrev att du har BIM om 4 dagar. Om inte skulle jag säga att vattniga flytningar och ont låter som ägglossning i mina öron. Jag får ofta vansinnigt ont vid Äl och de vattniga flytningarna är typiska för Äl. Isåfall har du BIM om ca 14 dagar :)
  • Araceli89

Hade sista mensen första dag 4 juni och mens sista dag 9 juni . Så ska ju ha mensen nu efter helgen normalt fall

• Anonym (Anna)
    Araceli89 skrev 2017-07-01 14:41:09 följande:

Hade sista mensen första dag 4 juni och mens sista dag 9 juni . Så ska ju ha mensen nu efter helgen normalt fall

Jo, men ibland kan ju Äl förskjutas och då förstås även mensen. Behöver ju såklart inte vara Äl, men det låter exakt som när jag har Äl. Annars vet jag inte. När jag har varit gravid har jag aldrig haft någon smärta vid BIM. Annars kan väl cystor på äggstockarna göra ont.
Svar på tråden Hjälpa nån mer ?