• perlan86

Sex med en främling

Nån som gillar att leka med tanken att ha sex med en helt främmande person? Låt säga att man är på bibblan, affären eller bara på stan, och så råkar en trevlig och lagom attraktiv person och du själv korsa vägar av någon anledning. Blickar möts, ibland ett litet leende. Man känner den där vagt härlliga förnimmelsen, en tyst överenskommelse där både tänker ordlöst att kanske i ett annat liv hade vi varit ett par. Jag är med om sådana möten flera gånger i veckan, fast dom allra flesta växlar jag inte ens ett enda ord med. Så fort den där känslan börjar kännas, stiger även nervositeten och tanken om att ta social kontakt börjar helt plötsligt bli ganska spännande. När båda har gått skilda vägar lämnas man dels med en tacksamhet för denna djuriskt flörtiga stund i vardagen men även en längtansfull sorgsenhet över att det inte blev något mer. Hade det inte bara varit underbart ljuvligt någon gång om båda istället ORDLÖST och tyst, börjar inleda en fysisk kontakt, smek, kramar eller kanske till ochmed gå fullt ut. Dom gånger jag väl börjat samtal med en sådan person(tjej) så blir det lätt att man kallpratar, dörrarna stängs, lusten dör...

Finns det fler som upplever dessa stunder i vardagen och finns det tjejer där ute som även dom ibland tänker att det vore mysigt att bara släppa alla oskivna sociala regler och börjar pussas på plats?

• Svar på tråden Sex med en främling
  • Anonym (Nej)

Det är inget som är intressant.

• Pumakvinna

Känner så hela tiden precis som du. Har underbara stunder med främlingar överallt på t-banan, bibliotek, barer, affärer. Flörta är det underbaraste som finns. Skulle vilja frysa ögonblicken varje gång och bevara fantasin, våga närma mig den hela vägen. Men precis som du beskriver så dör den oftast så fort någon öppnar munnen och konversation påbörjas. Magin är bruten men stunden lever kvar och känslan att man delat något med en attraktiv främling är kittlande erotisk och en gemensam hemlighet:)

• Aquamarine

Hm nej, jag tar lite längre tid på mig än så för att bli tillräckligt attraherad av någon, så det faller redan där för min del.

• perlan86
    Pumakvinna skrev 2017-07-02 14:10:38 följande:

Känner så hela tiden precis som du. Har underbara stunder med främlingar överallt på t-banan, bibliotek, barer, affärer. Flörta är det underbaraste som finns. Skulle vilja frysa ögonblicken varje gång och bevara fantasin, våga närma mig den hela vägen. Men precis som du beskriver så dör den oftast så fort någon öppnar munnen och konversation påbörjas. Magin är bruten men stunden lever kvar och känslan att man delat något med en attraktiv främling är kittlande erotisk och en gemensam hemlighet:)

Ja du beskriver mina känslor bättre än jag själv gör =)..Men har du någon gång tagit steget att fyskisk röra vid den andre? (med risk att göra brottslig handling hahaha, liksom tänk att det bara var en missuppfattning från ens egen sida)
  • Pumakvinna
    perlan86 skrev 2017-07-02 15:58:48 följande:
    Ja du beskriver mina känslor bättre än jag själv gör =)..Men har du någon gång tagit steget att fyskisk röra vid den andre? (med risk att göra brottslig handling hahaha, liksom tänk att det bara var en missuppfattning från ens egen sida)
    Jassa vad kul:)
    Absolut! Speciellt när man är ute i vimlet eller i en kö t ex. Brukar vara uppskattat och återgäldas vilket förstärker spänningen ytterligare. Varför inte ta för sig när man kan?!
  • Lilje

Jag upplever också ofta att jag tittar upp i affären tex och möter någons blick. Ler dom mot mig ler jag tillbaka på ren automatik.

Det betyder dock inte att jag är attraherad, känner en connection, vill flirta eller ligga. Försöker människan starta en konversation blir det sjukt obehagligt, hade dom försökt röra vid mig hade jag antagligen kallat på personalen.

• perlan86

Så det är en 50-50 situation om det blir mys eller arresten ????..Det är iallafall extra kryddat när det verkar så här ouppnåeligt. Det gäller att verkligen försöka känna sig vilka som är med på noterna och som vill också, ibland önskar man att framförallt kvinnor kunde ge mer tydliga signaler.

• Anonym (Fernando och jag)

När jag var ung och nyutsprungen sexuellt, då kollade jag sådär då var alla jag mötte potentiella sexpartners.
    Och visst hade jag ons, till bådas gagn.
    Men idag är jag gammal och trött, sjuk och har mest ont och är helt ointresserad, jag vill bara komma hem så fort som möjligt.
    Så idag ser jag på min omgivning alls, jag har fullt sjå med mig själv. 

Svar på tråden Sex med en främling