Sex med en främling
Nån som gillar att leka med tanken att ha sex med en helt främmande person? Låt säga att man är på bibblan, affären eller bara på stan, och så råkar en trevlig och lagom attraktiv person och du själv korsa vägar av någon anledning. Blickar möts, ibland ett litet leende. Man känner den där vagt härlliga förnimmelsen, en tyst överenskommelse där både tänker ordlöst att kanske i ett annat liv hade vi varit ett par. Jag är med om sådana möten flera gånger i veckan, fast dom allra flesta växlar jag inte ens ett enda ord med. Så fort den där känslan börjar kännas, stiger även nervositeten och tanken om att ta social kontakt börjar helt plötsligt bli ganska spännande. När båda har gått skilda vägar lämnas man dels med en tacksamhet för denna djuriskt flörtiga stund i vardagen men även en längtansfull sorgsenhet över att det inte blev något mer. Hade det inte bara varit underbart ljuvligt någon gång om båda istället ORDLÖST och tyst, börjar inleda en fysisk kontakt, smek, kramar eller kanske till ochmed gå fullt ut. Dom gånger jag väl börjat samtal med en sådan person(tjej) så blir det lätt att man kallpratar, dörrarna stängs, lusten dör...
Finns det fler som upplever dessa stunder i vardagen och finns det tjejer där ute som även dom ibland tänker att det vore mysigt att bara släppa alla oskivna sociala regler och börjar pussas på plats?