• Anonym (Heja brännvin!)

    Varför är det så känsligt att visa fittan?

    Asså, jag bryr mig inte om någon ser min kuk. När jag byter om på stranden, kissar utomhus eller vid annat tillfälle.

    Om någon ser mig naken i lägenheten så spelar det kvitta.

    Varför är det så känsligt att visa fittan, eller att någon ska få se den?

  • Svar på tråden Varför är det så känsligt att visa fittan?
  • LionQueen

    Jag vill inte visa fittan av respekt för andra människor och för min partner om jag har någon.
    Annars bryr jag mig inte så länge det bara är män som ser. Skulle jag vara singel, det var ok för alla inblandade och jag visste att de inte skulle börja ta på mig skulle jag inte ha något emot att byta om bland främmande män. 

  • Anonym (våtmark (fitta))
    Anonym (Heja brännvin!) skrev 2017-07-02 23:50:47 följande:

    Asså, jag bryr mig inte om någon ser min kuk. När jag byter om på stranden, kissar utomhus eller vid annat tillfälle.

    Om någon ser mig naken i lägenheten så spelar det kvitta.

    Varför är det så känsligt att visa fittan, eller att någon ska få se den?


    Jag har inga större problem att visa en bit av fittan eller brösten på stranden .Bryr mig betydligt mer om andra delar av kroppen som t ex rumpan. Tror det där med fittan sitter djupt i vår kultur och religioner framför allt. Och som regel har inte kvinnor någon vana att visa sig bland andra kvinnor ens under uppväxten. Vi kissar på separata toaletter ( förutom på fyllan ute på klubbar och barer inte som ni killar i pissoarer där ni tidigt tvingas visa snorren för hela världen oavsett ni vill eller ej.Ni onanerar t o m tillsammans,  kan även knulla inför varandra. Tjejer är mycket prydare på det sättet och vårt organ går inåt medan eran är utanpå. Det är ni som penetrerar och vi som tar emot. Så skyll på kulturen vi människor skapat för oss själv där det  kan vara direkt livsfarligt att vara kvinna och visa sin kropp offentligt inför män.
  • Anonym (Heja brännvin!)
    Anonym (våtmark (fitta)) skrev 2017-07-03 00:20:45 följande:
    Jag har inga större problem att visa en bit av fittan eller brösten på stranden .Bryr mig betydligt mer om andra delar av kroppen som t ex rumpan. Tror det där med fittan sitter djupt i vår kultur och religioner framför allt. Och som regel har inte kvinnor någon vana att visa sig bland andra kvinnor ens under uppväxten. Vi kissar på separata toaletter ( förutom på fyllan ute på klubbar och barer inte som ni killar i pissoarer där ni tidigt tvingas visa snorren för hela världen oavsett ni vill eller ej.Ni onanerar t o m tillsammans,  kan även knulla inför varandra. Tjejer är mycket prydare på det sättet och vårt organ går inåt medan eran är utanpå. Det är ni som penetrerar och vi som tar emot. Så skyll på kulturen vi människor skapat för oss själv där det  kan vara direkt livsfarligt att vara kvinna och visa sin kropp offentligt inför män.
    Ja du, våtmark. Hoppas få se din fitta på stranden i sommar!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (våtmark (fitta)) skrev 2017-07-03 00:20:45 följande:

    Jag har inga större problem att visa en bit av fittan eller brösten på stranden .Bryr mig betydligt mer om andra delar av kroppen som t ex rumpan. Tror det där med fittan sitter djupt i vår kultur och religioner framför allt. Och som regel har inte kvinnor någon vana att visa sig bland andra kvinnor ens under uppväxten. Vi kissar på separata toaletter ( förutom på fyllan ute på klubbar och barer inte som ni killar i pissoarer där ni tidigt tvingas visa snorren för hela världen oavsett ni vill eller ej.Ni onanerar t o m tillsammans,  kan även knulla inför varandra. Tjejer är mycket prydare på det sättet och vårt organ går inåt medan eran är utanpå. Det är ni som penetrerar och vi som tar emot. Så skyll på kulturen vi människor skapat för oss själv där det  kan vara direkt livsfarligt att vara kvinna och visa sin kropp offentligt inför män.


    Konstruetad verklighet vi lever i. Två funderingar. Ingen vana att visa sig ens under uppväxten? Vad gjorde alla när de gick två-och-två på toaletten isf? Varför känsligare för att skyla rumpan på exempelvis en strand?
  • Anonym (yzx)

    Hmmm...
    Du menar som män gärna går omkring i tajta speedos på våra stränder istället för oformliga tyg-tält som täcker allt mellan midjan och knät, jämfört med de bikinis och baddräkter som visar allt och lite till på kvinnorna?

  • Anonym (våtmark (fitta))
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-03 00:30:48 följande:
    Konstruetad verklighet vi lever i. Två funderingar. Ingen vana att visa sig ens under uppväxten? Vad gjorde alla när de gick två-och-två på toaletten isf? Varför känsligare för att skyla rumpan på exempelvis en strand?
    Tjejer går absolut gå på toa tillsammans i tonåren och när de är fulla men vi visar i princip aldrig fittan för varandra i närbild så att säga eller skulle få för oss att onanera tillsammans. Vi har ingen aniong hur ett annat kvinnokön ser ut förrän vi kollar porr eller tar upp en spegel och synar vår egen. Eran är ju högst synlig i alla lägen.

    MIn rumpa är det jag gillar minst och är mest medveten om på min kropp. Hatar att visa den också sitter den liskom bakpå dä rman inte har nån koll själv;(
  • Anonym (Anna)

    Som tidigare skrivet så är det kulturellt.

    Men själv har jag mindre problem med att visa fittan än att flasha dallret där bak. Det ger mig mer ångest.

  • Anonym (mmm)
    Anonym (Heja brännvin!) skrev 2017-07-02 23:50:47 följande:

    Asså, jag bryr mig inte om någon ser min kuk. När jag byter om på stranden, kissar utomhus eller vid annat tillfälle.

    Om någon ser mig naken i lägenheten så spelar det kvitta.

    Varför är det så känsligt att visa fittan, eller att någon ska få se den?


    Det handlar om hänsyn! Inte fan vill jag se din kuk om jag själv är på stranden! Gå till ett nakenbad då hellre.
    Kissa utomhus är faktist olagligt om du inte har hängt med. Jättekul med fulla män som står och kissar vid husväggar, not.
    Och vad sjutton är "annat tillfälle"? På stan, på ICA, på ett café?

    Att du är naken hemma får du givetvis vara men vi har sociala regler i samhället som bygger på att man inte visar upp vad som helst ute, hur som helst, det fattar du väl?
  • Anonym (Heja brännvin!)
    Anonym (mmm) skrev 2017-07-03 07:43:35 följande:

    Det handlar om hänsyn! Inte fan vill jag se din kuk om jag själv är på stranden! Gå till ett nakenbad då hellre.

    Kissa utomhus är faktist olagligt om du inte har hängt med. Jättekul med fulla män som står och kissar vid husväggar, not.

    Och vad sjutton är "annat tillfälle"? På stan, på ICA, på ett café?

    Att du är naken hemma får du givetvis vara men vi har sociala regler i samhället som bygger på att man inte visar upp vad som helst ute, hur som helst, det fattar du väl?


    Vi svenskar är så stela. Vore väl härligt att visa fittan på stranden?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Heja brännvin!) skrev 2017-07-03 08:34:03 följande:

    Vi svenskar är så stela. Vore väl härligt att visa fittan på stranden?


    Nej, att du tvingar på en annan människa din nakenhet är inte trevligt, bara för att du vill flasha din kuk betyder inte det att andra människor vill se den. Det finns ett ord för detta: blottare.
Svar på tråden Varför är det så känsligt att visa fittan?