• hooper

varför vill min kille bara va med sin leksaks mus

har ett problem med äldre pojkvän som är äldre änn mig..Han har aldrig sovit över hos mig på över 1 år måste alltid hem till sin katt, o jag får aldrig sova över.Han har en leksaks mus hemma..som han kan använda hur mycket som hellst sa han.o gav mig en dildo..men jag menar man har ju varandra istället..Man blir ju ledsen för sin pojkvän/flickvän vill man ju umgås med o vara hos.
    Men har våra stunder då o då på dagen men blir inte ofta..o ofta så tar det 3 min o han säger att han inte orkar...vi har det jätte fint men förstår lixom inte...man blir ju avundsjuk på hans leksaks mus.

• Svar på tråden varför vill min kille bara va med sin leksaks mus
  • Anonym (......)

En äldre pojkvän som är äldre?

Men du, ni verkar inte ha det så jättekul ihop, skulle nog gå skilda vägar istället :)

• Jagluar
    hooper skrev 2017-07-04 09:00:17 följande:

har ett problem med äldre pojkvän som är äldre änn mig..Han har aldrig sovit över hos mig på över 1 år måste alltid hem till sin katt, o jag får aldrig sova över.Han har en leksaks mus hemma..som han kan använda hur mycket som hellst sa han.o gav mig en dildo..men jag menar man har ju varandra istället..Man blir ju ledsen för sin pojkvän/flickvän vill man ju umgås med o vara hos.

Men har våra stunder då o då på dagen men blir inte ofta..o ofta så tar det 3 min o han säger att han inte orkar...vi har det jätte fint men förstår lixom inte...man blir ju avundsjuk på hans leksaks mus.

Jag vet inte om detta här är allvar, men om detta är sant så beklagar jag verkligen och jag hoppas att det löser sig.

Men om du skojar så hoppas jag att du får det vad du förtjänar.
  • Anonym (anonym)

vi har det bra tsm men när det gäller o sova över o sex så vill han inte det..fast jag har försökt..varför gör han så?o varför så hemst o sova över..

• Anonym (......)
    Anonym (anonym) skrev 2017-07-04 09:13:13 följande:

vi har det bra tsm men när det gäller o sova över o sex så vill han inte det..fast jag har försökt..varför gör han så?o varför så hemst o sova över..

Förmodligen har han någon annan men är för mesig för att göra slut
  • Anders 386
    Anonym (anonym) skrev 2017-07-04 09:13:13 följande:

Det låter som ni är kompisar men inte mer. Dags att försöka hitta en partner som är beredd att satsa på något "riktigt".
    Förstår inte hur det kan vara "jättefint" med dom förutsättningarna?

Det låter som du inte varit i ett riktigt förhållande någon gång? Då hade du inte godkänt det "förhållande" du har idag.

Jag skulle råda till att inte kasta bort din dyrbara tid med honom.

Svar på tråden varför vill min kille bara va med sin leksaks mus