Kan inte bli gravid efter ca. 3 år (är 22 år)
Jag och min sambo har haft utan skydd i snart 3 år och ibte blivit gravid. Det är det senaste året vi börjat tänka på att skaffa barn och tycker det är så märkligt att ingenting hänt. För ca. 3 månader sedan fick jag nog och ringde gyn på kvinnokliniken och berättade som det var. Hon hånade mig i telefonen och började skratta och sa att jag var alldeles för ung ännu för att bilda familj. Hon sa att jag skulle vänta mig till VC så jag gjorde det. Dom kunde inge hjälpa mig heller.
Har den senaste månaden börjar ta ägglossningstest och dom visst negativt. Vet någon vad jag kan göra? Vem jag kan få hjälp hos? Ta blodprov för att kolla ägglossningen eller är jag för ung för det också? Kolla pcos eller är jag för ung för att kolla det? Eller jag kanske har massa cellförändringar på livmodern men det är jag väl för ing för att kolla upp också eftersom då ska man vara 23 år........ Dagens sjukvård. Går och grubblar mig varje varje dag och jag kan ligga i flera timmar och gråta för jag vet inte vad jag ska ta mig till. ????