• Svar på tråden BF April 2018
  • Tang

Jag har precis plussat! :D Blir andra barnet. BF 5e april enligt senaste mens.

• emejoh

Hej. Gravid för första gången :)
    Gjorde första gravtestet i fredags var då ett svagt streck. Så visste inte vad jag skulle tro. Gjorde ett till igår och resultatet var detsamma. Gjorde ett digitalt idag och det visade gravid 2-3v.
    BF 1/4-18 :)

• Pennys

Här är en till! BF 3 april enligt min Natural Cycles app, den borde känna mig vid det här laget. Hur mår vi allihopa? Själv är jag på europasemester (som var planerad sedan innan) och mår lite dåligt på morgnarna och har onda bröst som bara den... Annars strosar vi runt och är väldans lyckliga här borta!

• Bodil164

Hej! Jag plussade häromdagen och har startat en hemlig facebookgrupp för aprilbebisar 2018! Skicka era mailadresser om ni vill bli inbjudna. :)

• Lilla Luna

Jag TROR jag har bf 20 april. Men jag vet inte. Har en son på 9månader och har inte sett skymten av mensen sen jag plussade med honom. ????

Tog ett neg. test för någon månad sedan men för en vecka sedan (5/8) tog jag ett nytt. Där dök teststrecket upp så fort det snuddade vid urinet och det var nästan så jag fick vänta på kontrollstrecket för att se så testet funkar. Jag vet alltså inte hur långt gången jag är. Det är helt oplanerat, chockande och lite dålig timeing men så välkommet.

För 4 dagar sedan började jag blöda. Eller jag fick gammalt blod på pappret då jag torkade mig. Har fått lite nytt blod också nu i dagarna men mest gammalt. Är dock väldigt lite blod. Vi får se vad som händer.

• coolkatt
    Bodil164 skrev 2017-08-12 16:45:18 följande:

Hej! Jag plussade häromdagen och har startat en hemlig facebookgrupp för aprilbebisar 2018! Skicka era mailadresser om ni vill bli inbjudna. :)

Kan jag skicka min email privat till dig? :)
Svar på tråden BF April 2018