• Therese Hallqvist

Behöver lite små tips, skadat foten.

Hej allihopa! (Laddar upp samma inlägg igen, pga inget svar på den förra)

Är ny här på Familjeliv.

Jag heter Therese och är 33 år! Har en sambo och en 3-årig son.

Jag råkade ut för en olycka i Tisdags. Jag, Henrik (sambon) och Oskar (sonen) var på utflykt på Öland över dagen. Jag skulle gå upp på en sten för att ta fina bilder och se den fina utsikten. Plötsligt halkade jag till och kände direkt att det var nånting med foten.. åkte till akuten direkt och efter röntgen visa det sig att jag brutit foten. Jag är nu gipsad från knät och ner. Jag hoppar även på kryckor - första gången...

Så min fundering är: Har någon av er brutit foten eller liknade? Nåt tips för att hoppa på kryckor?

Min fot är gipsad i 5 veckor framåt.

Tack på förhand / Therese

• Svar på tråden Behöver lite små tips, skadat foten.
  • Frontline

Fattar inte vad du vill ha tips om?

Jag har aldrig brutit foten men däremot fått en spricka och har haft kryckor, men det har bara vara att gilla läget och knalla omkring och göra det man kan med kryckorna..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Therese Hallqvist
    Frontline skrev 2017-07-07 10:03:47 följande:

Fattar inte vad du vill ha tips om?

Jag har aldrig brutit foten men däremot fått en spricka och har haft kryckor, men det har bara vara att gilla läget och knalla omkring och göra det man kan med kryckorna..

Men tex tips på hur man kan göra kryckorna skönare eller liknande, och saker man kan tänka på

Therese
  • Anonym (Suck)

Du kan säkert prata lite med den andra tjejen som startat typ sex trådar om bruten fotled och kryckor. Eller hon som vill prata om sin fotledsoperation. Ni verkar ha mycket gemensamt.

• Therese Hallqvist
    Anonym (Suck) skrev 2017-07-07 20:48:59 följande:

Du kan säkert prata lite med den andra tjejen som startat typ sex trådar om bruten fotled och kryckor. Eller hon som vill prata om sin fotledsoperation. Ni verkar ha mycket gemensamt.

Tackar! Ska försöka hitta någon tråd om det.
Svar på tråden Behöver lite små tips, skadat foten.