Tycker ni den här rumpan är snygg?
Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:
Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?
Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:
Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?
För fyrkantig för min smak. Runda är snyggare. Men den är ju klart bättre än helt platta.
något liten å kantig, sen kanske det skulle vara lättare att se om trosorna satt ordentligt
Hade sett bättre ut om trosorna satt som dom skulle.
Hade sett bättre ut om trosorna satt som dom skulle.
Den ser väldigt otränad ut, men är ganska snygg i grunden så den kan absolut bli bra med lite träning!
Jodå, ganska snygg. Hade varit ännu bättre om det som bular ut på sidan ovanför byxkanten hade suttit längre ner så att den hade fått en rundare form.
Den ser väldigt otränad ut, men är ganska snygg i grunden så den kan absolut bli bra med lite träning!
Jodå, ganska snygg. Hade varit ännu bättre om det som bular ut på sidan ovanför byxkanten hade suttit längre ner så att den hade fått en rundare form.
Lite otränad. Men bra potential.
Hur menar du med otränad men snygg i grunden? Att den har fin form men är för liten?Men det som buktar ut är ju höftbenet..