• Lillminou

    Trix bollskola?

    Någon som har erfarenhet av Trix Bollskola? Funderar på att prova till hösten med min son, han är 2,5 år. Verkar bra men det kostar ju en del så vill gärna höra om någon här har testat! ??

  • Svar på tråden Trix bollskola?
  • Llllo

    Tyvärr så har Trix Bollskola varit bedrövligt. Av tio ggr har två blivit unställda med mindre än 25 minuter kvar. Dvs du sitter och är på väg med ett förväntansfullt barn...

    En gång var det en vikarie som kom 10 minuter sen.

    Hälften av de andra ggr:na har då kommit igång minst tio minuter sent. Då är lektionen på 45 minuter... där uppropet tar 5-10 minuter..

    Tyvärr också ofta för svåra övningar för 2-3 åringar.

    Nä Trix Bollskola har mkt att jobba på...rekommenderas ej!

  • MonkeyBus

    Jag kan bara instämma. Vi har försökt gå på Sportlekis, vilket också tillhör organisationen Be Sporty. De kör Trix bollskola, Sportlekis, Funkykidz, Flipkidz och Bliss Dance Academy. På Sportlekis blir man stående utanför lokalen för att dörren är låst och ingen har nyckel. Inställt utan förvarning. Vi får även meddelande om inställt pass när vi redan anlänt till lokalen. Och det är vikarier om och om igen. Ingen ordning alls.

    Bekanta som gick Trix bollskola förra terminen blev också utelåsta vid två tillfällen.

    Tanken var att vi skulle ha en kul aktivitet tillsammans, men istället gråter barnen så fort jag säger att det är Sportlekis. Klagomålen till Be Sporty bemöts med spydiga kommentarer att de beklagar att jag uppfattar det så. Och som kompensation förväntar de sig att man ska reservera ytterligare dagar för Sportlekis i förhoppning att det blir lektion DEN dagen.

    Droppen var när de erbjöd denna kompensation: Ni får 200 kronor i rabatt när ni bokar en annan kurs nästa termin! De ser alltså detta som en möjlighet till merförsäljning nästa termin!

    Rekommenderar verkligen inga av deras kurser.

Svar på tråden Trix bollskola?