Nästan alltid arg men inombords känslig o gråter
Hej!
Jag är nästan alltid arg men samtidigt känslig och kan gråta närsomhelst. När jag blir arg på onödiga eller små saker och kan argumentera emot en person hur länge som helst. Ibland slutar det med att personen skriker på mig för jag är cmga ska jobbig. Men efter en stund så lungbesvär jag ner mig ock önskar om jag kunde gå tillbaka i tiden för att inte göra samma misstag. Det händer att jag känner mig deprimerad och gråter när jag läger mig utan att nån vet. Dessa människor som jag bråkar med är mina närmaste och jag älskar de och bryr mig väldigt mycket om de. Men jag ver inte hur jag ska uttrycka mig när jag vill säga saker o därför beter jag mig på det sättet antar jag. Jag är en emotionell person inombords men ingen i min omgivning är medveten om det för jag är ingen öppen person som de andra tror. Jag känner mig svag, däremot de andra tycker att är bättre än de och är framgångsrik i mitt liv. Jag vet faktiskt inte vad som pågår men jag har varit så sen min familj splittrades. Min pappa som plötsligt lämnade oss och har inte sett honom sen jag var 13 och nu har jag fyllt 18 och andra människor i mitt liv som bara svek mig kan allt detta hänga ihop?