• Fridiii

Ska det vara så svårt?

Ska det vara så svårt att finna nya bekantskaper via ett relativt stort forum som detta?

• Svar på tråden Ska det vara så svårt?
  • Tecum

Nja, det beror på. Om du är man kan det vara lite knepigt, mitt intryck är att många kvinnor här är misstänksamma och ser varje kontaktförsök som att man bara vill ha sex. Men det sägs också att sajten funkar bra som raggställe så det är lite motsägelsefullt...

• Fridiii

Nu är jag inte man och definitivt inte ute efter att ragga annat än vänner. Kul med nya bekantskaper!

• Anonym ("Ungdomlig tant)

Jag försökte mej på att ta kontakt med några medlemmar här, men blev avstängd under några dagar. FL är ingen raggningssida, fick jag veta...

• Anonym (ååå)

Nej precis, enligt reglerna ska det inte vara till för typ sexkontakter eller raggningsförsök. Så har man skrivit i någon sån tråd och tagit kontakt kan man säkerligen bli avstängd.

Men TS, om du skriver till någon i en tråd där ni diskuterat något och det inte alls handlar om såna kontakter kan det vara helt ok. Det är väl det att man helst ska fråga personen först om man får inboxa. Jag får ibland saker i min inbox här som jag inte vill ha, därför jag skriver anonymt oftast. Då kan ju ingen skriva till mig. 

• Fridiii

Får prova det då. Letar bara efter nya kvinnor tjejer att bli vän med. Inget annat konstigare än så.

Svar på tråden Ska det vara så svårt?