Stubb mellan benen (tjej)
Hej! Jag är en tjej som tycker om att vara rakad där nere. Gör det för mig själv och ingen annan. Grejen är bara den att jag har så extremt känslig hud och för att undvika röda prickar måste jag raka i hårets riktning. Därmed kan jag inte få en såndär fin och len rakning jag önskar. Det blir alltid lite stubb kvar. Måste också vänta ca 2-3 dagar mellan varje rakning för att inte irritera huden och under den tiden hinner ju håret växa någon millimeter vilket gör att jag konstant har stubb mellan benen. Så jag undrar om ni tjejer har några tips på hur man blir sådär babylen där nere utan att få röda prickar? Jag brukar vaxa med varmt vax, men vågar bara göra det på bikinilinjen, och jag är inte villig att betala för att vaxa mig en gång i månaden. Får också röda prickar och rodnad vid vaxning som är där i flera dagar efteråt.
En extra fråga är till er som har sex med tjejer. Hur känns det att ha sex med en tjej som har stubb där nere? Är det obehagligt? Ont? Föredrar ni hår framför stubb?