• Anonym (Fråga)

Hur ska killar vara rakade runt kuken?

Många trådar om tjejers underliv och rakat vs icke rakat men hur tycker forumets besökare att mannen ska se ut mellan benen?

• Svar på tråden Hur ska killar vara rakade runt kuken?
  • Anonym (H)

Inte rakad, det skulle inte se bra ut.

• Anonym (mmmmums)

Rakad pung och ansad runt omkring och på de områden de önskar sig besök!
    Fast viktigast är RENLIGHET och en väldoftande kuk-) MUMS!

• Anonym (Snusk)
    Anonym (mmmmums) skrev 2017-07-09 14:41:08 följande:

Rakad pung och ansad runt omkring och på de områden de önskar sig besök!

Fast viktigast är RENLIGHET och en väldoftande kuk-) MUMS!

Nej. Helrakad och en riktig svettig pisskuk. Det är fan mumma.
  • isolande

Inte alls. Försiktigt ansad ska det vara annars river stubben sönder fittan när man har sex. Men vildväxande lurv är inte heller nån höjdare om man ska ha oralsex.

• Anonym (Noob)

Jag gillar att raka mig helt! Tycker det är skönt när man har sex när två lena kön gnider mot varandra. Sen tycker jag den ser större ut utan hår runt.

Nu har jag sparat en liten tofs ovanför kuken, mest för skojs skull.

Har några bilder i Intima bilder

• Liza86

Inte rakad. Trimmad  / ansad isåfall. Rakad pung går bra.

• Anonym (jag med!!)
    Anonym (Snusk) skrev 2017-07-09 14:42:54 följande:
    Nej. Helrakad och en riktig svettig pisskuk. Det är fan mumma.
    Gillar jag med! Helrakad, stenhård och svettig kuk med pissdoftande ollon! Oh yeah!

Snuskigt och äkta!
  • Anonym (well)

Rakad pung, ansat runt kuken så det inte är alltför "buskigt", men lite hår ska det vara.

Ibland är det läckert om den inte är helt ren, men oftast är det trevligast att den är nytvättad. Gillar att han har tvättat av den för min skull <3

• Bibbidi

Inte rakat. Men om man ser ut som som en Buffalo där nere och den nästan är täckt med hår, då kan man klippa ner det / ansa lite grann. Men rakat? Nä. 

• Pentra

Helrakat! Den lena, närmare och intimare känslan är oslagbar när det inte finns något störande könshår i vägen. (Men det finns ännu fler anledningar till att helrakat är det som gäller.) ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Lena)

Klart det ska vara helt hår fritt under kalsongerna,det är snyggt och trevligare att suga.

• Anonym (gillar hår)

Absolut inte rakat! Han kan klippa litegrann om det är väldigt mycket, men alltså, hår är manligt och jag vill ju ha en man...älskar kontrasten mellan hans håriga kropp och min betydligt mindre håriga...

Svar på tråden Hur ska killar vara rakade runt kuken?