Kön, nån som vet eller varit med om liknande
Hej! Jag har försökt att skriva lite här och gjort olika trådar men får inte riktigt nån respons. Är ny här. Jag undrar nu om det är nån som vet eller vart med om liknande. Vi var på ultraljud förra veckan. Väntar nummer 3. Jag har valt att inte kolla kön på mina andra barn utan velat ha en överraskning. Men kände denna gång att de blir ju en överraskning hur som helst även om man vet eller inte och detta blir förmodligen 3 och sista barnet så kan vara kul att ha gjort både och.
Men till min fråga, på ul velade bm mycket. Hon sa jag tror de en pojke jag trodde först de var en flicka sa hon. Hon hade lite svårt att se då navlesträngen låg lite för och bebisen upp med benen. Hon försökte ruska lite men de gick inte. Men sen trodde hon pojke sa hon sen igen och sa sen eller vad är det där? Sen tittade hon och avslutade med att jag tror kanske de en pojke. Jag ser nåt litet som sticker ut iallafall. Men borde det inte vara helt säkert en pojke om man ser nåt litet som sticker ut? Hon var väldigt osäker ändå. Nån som vet varför hon ändå kan ha varit osäker? Som sagt första gången jag kollar så jag vet inte riktigt varför hon inte sa mera säkert då att de en pojke och tänkte se om nån varit med om liknande eller har nån teori om
det.
Spelar ju så klart ingen roll vad det blir men var lite synd nu när vi valde att vilja veta och de vart så osäkert ändå :)
Funderar nu på om jag ska boka privat ul eller vara inställt på att det med största sannolikhet är en pojke :)