• Anonym (bubbelbad)

Överraskning hotellrum med jacuzzi i Skåne?

Jag behöver er hjälp! Jag vill överraska min fru med en trevlig övernattning på hotell. Jag har googlat och varit inne på olika hotellsajter osv men det verkar vara ett monsterjobb att hitta ett hotellrum där det finns jacuzzi på rummet. Hittar inte så att jag kan söka på just det utan då blir det jacuzzi på hotellet och det är väl trevligt men inte vad jag har tänkt mig.

Det är otroligt tidskrävande att sitta och gå in på varje enskilt hotells sida och läsa om rummen så därför frågar jag nu här. Någon som varit på något hotell eller annat boende i Skåne och bott i något rum med egen jacuzzi? Det är såklart bra om hotellet i övrigt är fint och med bra frukost och att omgivningarna är antingen centralt eller tvärtom ute i naturen. 

• Svar på tråden Överraskning hotellrum med jacuzzi i Skåne?
  • Anonym (bubbelbad)

Ingen? Går bra med tips på var och hur jag själv kan söka också eftersom jag inte lyckas så bra

• Anonym (Gurkskiva)

Scandic Star i Lund har en svit med bubbelbad och bastu. ser jättefin ut på bilderna!
    (Kolla deras hemsida för aktuell prisinfo.)

• Anonym (bubbelbad)
    Anonym (Gurkskiva) skrev 2017-07-11 07:49:18 följande:

Scandic Star i Lund har en svit med bubbelbad och bastu. ser jättefin ut på bilderna!
    (Kolla deras hemsida för aktuell prisinfo.)

Tack för svar! Ja, jag hittade också det men det ligger lite tråkigt. Omgivningen är inte så rolig. Dessutom ligger det nära där vi bor.

Jag tänker mig långt ute på landet eller norra delarna av Skåne. Österlen vore också trevligt.

Inte lund och Malmö helst då vi bor där
Svar på tråden Överraskning hotellrum med jacuzzi i Skåne?