• Hahavafan

    Har något extremt ont av stressiga och arroganta personer

    Tål inte personer som stressar, pallar inte vara i närheten av sådana en sekund. Något annat jag inte tål är personer som är hånfulla eller otrevliga kombinerat med att dom har starkt ego typ, det skapar en stark obehagskänsla inom mig och jag har aldrig haft förmågan att skapa en sådan känsla hos andra. Speciellt folk som avbryter en när man pratar eller himlar med ögonen tycker jag otroligt illa om, har aldrig himlat åt någon i hela mitt liv. Jag har visserligen förmågan att vara extremt dominant, är rätt auktoritär, och brukar känna hur folk känner sig lite ynkliga och vill att jag ska prata lite ljusare för att dom inte ska bli helt överkörda. Men jag är oerhört känslig mot personer som sprider stress, kan känna mig illa till mods i flera dagar efter att ha haft att göra med en person som är hånfull och arrogant. Folk som är uppe i varv har jag också väldigt svårt för, är nog rätt typiska ADHD-personer som jag är allergisk mot. Har inga koncentrations-svårigheter, multitaskar hela tiden, däremot ganska avsaknat socialt liv. Kan det vara någon diagnos involverad, typ Aspergers?

Svar på tråden Har något extremt ont av stressiga och arroganta personer