• Anonym (ts)

Finns det 100% lojala killar?

Hej!
    Har sämst erfarenhet av killar. "Jag älskar dig" och "Vi ska vara tillsammans föralltid" "Vi ska förlova oss!" för att dagen efter ha velat göra slut i månader...

Vad säger ni? Finns det verkligen 100 % lojala killar som finns där genom hela livet, som man kan känna sig trygg och lycklig med utan destruktiva inslag?

• Svar på tråden Finns det 100% lojala killar?
  • Anonym (Filip)

Klart det finns. Jag har aldrig varit otrogen och skulle inte kunna vara det. Min nuvarande tjej har varit otrogen mot mig två gånger men det har slutat med att jag förlåtit henne.

• Anonym (Superkillen)

Ja, visst finns det lojala killar! Dock är det givetvis så att förutsättningar kan ändras. Det är ju lite extra farligt t.ex. när känslan av att vara "nykär" försvinner. Får också
    en viss känsla av att många flera hade kunnat vara lyckliga tillsammans om båda faktiskt ansträngde sig lite mer. Det tar mycket tid och energi att bygga ett liv tillsammans. Kommer själv att gifta mig nu i Augusti med förhoppning att det ska vara livet ut (vad annars?). 

• limoncellos
    Anonym (Filip) skrev 2017-07-11 23:04:34 följande:

Klart det finns. Jag har aldrig varit otrogen och skulle inte kunna vara det. Min nuvarande tjej har varit otrogen mot mig två gånger men det har slutat med att jag förlåtit henne.

Hur kom det sig att du förlät henne efter 2 gånger?

Jag skulle aldrig klarat av att förlåta någon spec efter 2 gånger också.

Men strongt om ni lyckats gå vidare.
  • Vixen90

Ja. Min sambo är en sån helyllekille Han har sagt att han bara vill ha en partner genom livet och har levt upp till den utsagon i fyra år nu. Han är väldigt lojal och verkar aldrig ens överväga att bryta upp, hur jobbigt det än kan tänkas bli. Jag är hans första och så vill han att det ska förbli. Det är det ultimata enligt honom.

• Kappan1927

Jodå, min syrra har lagt vantarna på en sådan men hon är å andra sidan 100% lojal åt honom med så. De är ett sånt där par som verkar vara gjorda för varandra, men jag tror såklart att det krävs jobb även för att underhålla ett sånt förhållande.

• limoncellos
    Vixen90 skrev 2017-07-11 23:07:49 följande:

Ja. Min sambo är en sån helyllekille Han har sagt att han bara vill ha en partner genom livet och har levt upp till den utsagon i fyra år nu. Han är väldigt lojal och verkar aldrig ens överväga att bryta upp, hur jobbigt det än kan tänkas bli. Jag är hans första och så vill han att det ska förbli. Det är det ultimata enligt honom.

Fan vad gulligt :)
  • Vixen90
    limoncellos skrev 2017-07-11 23:09:51 följande:

Fan vad gulligt :)

Ja, det känns tryggt. Jag har aldrig oroat mig för att han ska lämna mig plötsligt eller aktivt söka efter någon annan. Han verkar inte tycka det är jobbigt/svårt heller att inte göra det
  • Anonym (Filip)
    limoncellos skrev 2017-07-11 23:07:15 följande:
    Hur kom det sig att du förlät henne efter 2 gånger?
    Jag skulle aldrig klarat av att förlåta någon spec efter 2 gånger också.
    Men strongt om ni lyckats gå vidare.
    Jag älskar henne mest av allt men såklart jag blev ledsen och sårad. Första gången lovade hon att det aldrig skulle hända igen, skyllde på fyllan. För några veckor sedan var hon utomlands med några vänner och då hände det igen.
    Nu får hon ingen mer chans.
  • Bibbidi
    jofansåerde skrev 2017-07-11 23:16:21 följande:

Klart de finns, men dom flesta kvinnor springer ju efter badboys med tatueringar och som är lite spännande,så då får ni ju de ytliga skit ni också har valt

Men oj vad du är negativ och drar alla över en kam. Men bra att veta att din mamma, mormor och farmor har sprungit efter bad boys med tatueringar, och att dessa bad boys är din pappa, morfar och farfar. 

Du måste ha väldigt roliga släkträffar.
Svar på tråden Finns det 100% lojala killar?