Kan man vara för trång?
Hej! Har varit sexuellt aktiv i ca 6 år och under den tiden har jag haft flera partners. Väldigt ofta har jag fått höra att jag är väldigt trång och skön att ha sex med (men svårt att säga ifall killarna menade det eller inte). Har de senaste åren varit i ett förhållande med en kille. Vi har sex kanske 1-2 gånger i veckan och det är nästan alltid väldigt jobbigt. Han är ganska välutrustad och jag känner mig väldigt trång där nere. Gör nästan alltid ont vid själva införandet och ibland blir jag så trång att han får obehag. För mig kan det bli så illa att jag måste avbryta.
Jag är kåt och våt och hela köret, men blir ändå aldrig "töjd" så som jag hör andra tjejer blir. Är lika trång när jag är kåt som när jag är extremt okåt. Har hänt vid kankse 3-4 tillfällen att jag blivit sådär töjd som många tjejer naturligt är. En av dessa gånger fick min pojkvän en riktig chock och förstod inte vad som hände eftersom det är så ovanligt.
Jag undrar om det kan bero på hur mitt skelett sitter. Kan ofta känna hur penisen/dildon skrapar mot blygdbenet (tror det kallas så, iaf benet precis ovanför ingången) när den kommer in. Vet inte om detta är vanligt, men det kan vara väldigt obehagligt speciellt när man använder hårdare dildos eller fingrar.
Någon som känner igen sig? Eller någon som kan hjälpa mig lite här. Har inga andra samlagssmärtor så som skav eller liknande. Bara den här väldigt trånga och obehagliga känslan som inte verkar försvinna.
(Btw, köpte en väldigt tung knipkula för att träna muskulaturen där nere och den känns inte alls. Sitter still därinne och känner knappt av den när jag ens springer eller hoppar)