Ni singel män runt 50? Tycker ni det är lätt att hitta partners i eran ålder för kärlek?
Eller måste ni nöja er med tillfälligt sex med många olika yngre som vi kvinnor eller bli uppasserskor till någon pensionär?
Hur hittar ni kärlek?
Eller måste ni nöja er med tillfälligt sex med många olika yngre som vi kvinnor eller bli uppasserskor till någon pensionär?
Hur hittar ni kärlek?
Finns nog inga singelmän här inne på FL. Hade du skrivit mellan 20-30 hade du fått mer utslag, fast de letar å andra sidan inte kärlek!
Visserligen bara 44, men jag tycker det är svårt.
När jag var singel förra gången, vid 35, var det väldigt lätt att hitta partner. För lätt faktiskt. Då var det många kvinnor i samma ålder som desperat ville ha en man att skaffa barn och familj med. Nu är man inte längre attraktiv som avelshingst så kvinnorna i min ålder är betydligt mer kräsna. Och det är jag själv med.
Åker utomlands för att förlusta mig med unga kvinnor.
jodå singel är jag och min tanke är att så förbli finns ju inga måsten men om framtiden vet ingen så jag är ganska nöjd att ha mina barn och barnbarn och vill man prata så är det lättare att prata med en manlig vän visst har jag många kvinnliga vänner också som jag pratar med men det blir på en annan nivå.
Finns nog inga singelmän här inne på FL. Hade du skrivit mellan 20-30 hade du fått mer utslag, fast de letar å andra sidan inte kärlek!
Jag är 47 och har nästan för lätt att hitta någon att leva med. Vill själv helst vara särbo har nog inte varit tillräckligt tydlig med det. Måste erkänna att jag blivit bekväm de senaste 5 åren och vill nog inte anpassa mig alltför mycket.
Det har varit kvinnor i åldern 29-54 som jag träffat.
Utan de letar?
Jag antar att hon syftar på sex/tillfälliga sexuella förbindelser?
Sex med en vällustig ohämmad äldre puma som kan ta för sig och vet vad hon vill och någon som dyrkar dem, däri ligger den största njutningen.