• 7777777

misshandlade marie

hej
    behöver ni stöd finns vi på misshandladekvinnor3 på Facebook kristina lovevy har kvinnojour ett fint sådant.

misshandlade
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 09:21
    Ni är välkommna<3
  • Svar på tråden misshandlade marie
  • Anonym (123)

Hum?

Jag har blivit misshandlad till en sådan grad att det blev ambulans och 2 nätter på sjukhus. Kände dock aldrig nåt behov av att gå ut i tidningen eller skapa en facebook-grupp om det. 

Dags att gå vidare kanske?

• 7777777

gett stöd i 18 år nu på nätet tog halva livet att komma tillbaka fick en stroke av slagen det blev mitt att jag skulle ge stöd har gått vidare det var det jag ville göra när jag läkt mig min vän som med gick igenom det har en kvinnojour vi är olika vad vi vill göra med våra liv.

• Anonym (123)
    7777777 skrev 2017-07-13 13:20:55 följande:

gett stöd i 18 år nu på nätet tog halva livet att komma tillbaka fick en stroke av slagen det blev mitt att jag skulle ge stöd har gått vidare det var det jag ville göra när jag läkt mig min vän som med gick igenom det har en kvinnojour vi är olika vad vi vill göra med våra liv.

sv.wikipedia.org/wiki/Punkt_(tecken)
  • Anonym (Fd offer)
    Anonym (123) skrev 2017-07-13 12:05:08 följande:

Hum?

Jag har blivit misshandlad till en sådan grad att det blev ambulans och 2 nätter på sjukhus. Kände dock aldrig nåt behov av att gå ut i tidningen eller skapa en facebook-grupp om det. 

Dags att gå vidare kanske?

Samma sak här, han höll på att ta livet av mig två gånger. Sparkade och slog av mina revben.
    Jag har gått vidare, inget att grotta ner sig i.

Mycket med hänsyn till mina närstående också, mina ungar eller föräldrar ska slippa läsa vad jag varit med om . Slippa se att vänner/bekanta Tycker synd om mig. 

Det ÄR inte synd om mig, tvärtom. Jag lever!
  • 7777777

Det handlar inte att tycka synd  om utan att visa att man kan gå vidare. Och att andra ska öppna sig med. Och att man pratar om det för ingen ska skämmas och att våra barn ska slippa gå igenom det. Så prata är viktigt om det.

• Anonym (Fd offer)
    7777777 skrev 2017-07-13 15:27:41 följande:

Det handlar inte att tycka synd  om utan att visa att man kan gå vidare. Och att andra ska öppna sig med. Och att man pratar om det för ingen ska skämmas och att våra barn ska slippa gå igenom det. Så prata är viktigt om det.

Tycker DU ja.
  • Anonym (123)
    Påven Johanna II skrev 2017-07-13 15:47:22 följande:
    Människan skriver ju att hon fick en stroke av misshandeln.
    Det funkade ju tydligen bra nästa inlägg.
Svar på tråden misshandlade marie