Yr och svimfärdig, hjälp!
Tjena! Jag är en 23 årig tjej som har gjort en Ivf, av den Ivf'en blev jag överstimulerad men också gravid ????????. Blev inlagd på sjukhus då jag fick vätska i livmodern, buken, under lungan osv. När det la sig och jag precis kommer upp från sängliggandet får jag åka in akut pga smärtor i magen. Det visade sig att jag har massor av cystor på äggstockarna varav tre stycken var 6cm var. Blev akut opererad på natten för att den vänstra äggstocken hade vridit sig 180 grader. När den va klar tvingade jag hem mig och två dagar efter det (alltså igår) va det dags för vårt planerade ultraljud. En special läkare kollade på mig och sa att allt börjar se mycket bättre ut, gav mig socker drop och jag sa att jag ville hem. MEN. Jag mår som en åsna.. Mår illa, yr och framförallt svimfärdig hela dagarna. Äter, sover, dricker och tar tabletter jag fått utskrivna men det hjälper inte, jag är sängliggandes och kan inte göra ett skit. Sambon får ta allt, städa, laga mat, hundarna och servera mig. Är bara i V. 7+3 ????
Vad ska jag göra? Varför mår jag såhär när mina prover ser nästan normal ut?? HJÄLP!!