Hur vanligt är det att få känslor för sin KK?
Undrar också om det är vanligare att tjejer får känslor för sin KK än killar?
Undrar också om det är vanligare att tjejer får känslor för sin KK än killar?
Har haft många kk:s, blivit kär i 2 av dom.
Väldigt vanligt, tror att det är lika för killar och tjejer.
Väldigt vanligt, tror att det är lika för killar och tjejer.
I så fall funkar ju inte kk så bra i praktiken? Eller?
Fast det verkar ju vara något som de flesta killar vill ha?
I så fall funkar ju inte kk så bra i praktiken? Eller?
Fast det verkar ju vara något som de flesta killar vill ha?
Det är rätt vanligt att den ena får känslor men inte den andra. Jag tror det är rätt lika fördelat mellan tjejer och killar vad det gäller den biten. Därför ser jag till att den jag är kk/fwb med är en sån jag inte får känslor för. Jag vet att har jag inte fått minsta lilla känslor 2-3e träffen kommer jag inte heller att få det och det är riskfritt för min del att vara kk.
Jag är tjej. Har bara haft en kk och honom föll jag för, handlöst. Det var mycket dumt och plågsamt.
Tror inte kk är nåt för mig.
Ganska vanligt.
Har haft många kk:s, blivit kär i 2 av dom.
Det är rätt vanligt att den ena får känslor men inte den andra. Jag tror det är rätt lika fördelat mellan tjejer och killar vad det gäller den biten. Därför ser jag till att den jag är kk/fwb med är en sån jag inte får känslor för. Jag vet att har jag inte fått minsta lilla känslor 2-3e träffen kommer jag inte heller att få det och det är riskfritt för min del att vara kk.
Nog ganska vanligt. Vi är alla människor, inte robotar. Klart känslor uppstår med någon du kontinuerligt ligger med.
Kanske, i alla fall starkare sådana då kvinnors känslor ofta tar sig starkare uttryck.