• Anonym (ageless)

När den sexiga äldre kvinnan du vill ligga med...

...visar sig vara 10 år äldre. Hon ser extremt bra ut,  ser ut att ha en fin och välbehållen kropp , ni har kemi och stark attraktion. Men det visar sig att hon är betydligt äldre än vad du först trodde, och när ni väl har sex ser du att hennes nakna kropp har en del tecken på åldrande och inte lika slät och fast som du först antog. Du är själv betydligt yngre än henne och har mest haft sex med kvinnor i din egen ålder.

Hur skulle detta påverka dig förutsatt att ni var otroligt kåta på varandra och hon var en erfaren och hängiven älskarinna?. Var går din gräns?

• Svar på tråden När den sexiga äldre kvinnan du vill ligga med...
  • Anonym (ageless)
    Anonym (Tvärt om) skrev 2017-07-16 13:23:33 följande:

Eller tänk om den 50-åring du spanat in i verkligheten bara är 35

Det vore ju något;)
  • Anonym (För kärlek och knullets skull.)

Är det åldersbedömningar eller sex du ägnar dig åt när du knullar?
    Skit i att analysera och krångla till det,
    Känns det bra, är du kåt är hon attraktiv?
    Bra, all is well, enjoy. 

• Anonym (lite salt)

Jag har många gränser som jag inte passerar. Men 10 års åldersskillnad och en liten rynka är ingen stor sak. Det finns många viktigare gränser.

• Anonym (ageless)
    Anonym (lite salt) skrev 2017-07-16 13:39:50 följande:

Jag har många gränser som jag inte passerar. Men 10 års åldersskillnad och en liten rynka är ingen stor sak. Det finns många viktigare gränser.

Vilka gränser är det t ex?

Åldersgränsen var betydligt större än så. Det var personens åldersbedömning som slog fel på tio år. Hon såg väldigt mycket yngre ut än sin faktiska ålder!
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Gamla kvinnor är fruktansvärt avtändande. Lögner är inte så heta de heller.

• Anonym (Riktiga Reptilhjärnor)

Det är inte mina åsikter som förekommer.

• Anonym (ageless)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-16 13:52:27 följande:

Gamla kvinnor är fruktansvärt avtändande. Lögner är inte så heta de heller.

Så vad exakt är en gammal kvinna och vem pratade om lögner?
  • Pumakvinna

Killar över lag verkar bry sig betydligt mindre om ålderstecken på kvinnor än tvärtom. Det bevisar ju många trådar härinne där unga män kan tänka sig kvinnor i de flesta åldrar ibland 30-40 år äldre än de själv vilket jag aldrig förstått.

Dynamiken verkar vara drivkraften och att de stora åldersskillnaderna öppnar för en annan slags bekräftelse där båda upplever en stor frihet. Så har det varit för mig och de unga män jag varit med. Skulle tro att det framtidslösa spelar en stor roll för attraktionen och att den kan bli så laddad. Tror människors innersta fantasier  kan skapas just där de inte finns några krav och förväntningar.

• Anonym (Q)
    Anonym (ageless) skrev 2017-07-16 13:48:35 följande:
    Vilka gränser är det t ex?

Åldersgränsen var betydligt större än så. Det var personens åldersbedömning som slog fel på tio år. Hon såg väldigt mycket yngre ut än sin faktiska ålder!
    Jag fattar inte problemet? Vad spelar det för roll hur gammal hon faktiskt är, du skriver ju att hon är snygg, välbehållen, ser mycket yngre ut och ni är kåta på varandra. Är problemet att hennes kropp/hud såg äldre ut när kläderna åkte av? Du är ju fortfarande kåt på henne såvitt jag förstår av ts. Vad är då problemet? Du får gärna förtydliga.
  • Tecum

Vilken konstig fråga, jag ligger med en kvinna, inte en ålder.

• Anonym (Riktiga Reptilhjärnor)
    Pumakvinna skrev 2017-07-16 14:17:14 följande:

Killar över lag verkar bry sig betydligt mindre om ålderstecken på kvinnor än tvärtom. Det bevisar ju många trådar härinne där unga män kan tänka sig kvinnor i de flesta åldrar ibland 30-40 år äldre än de själv vilket jag aldrig förstått.

Dynamiken verkar vara drivkraften och att de stora åldersskillnaderna öppnar för en annan slags bekräftelse där båda upplever en stor frihet. Så har det varit för mig och de unga män jag varit med. Skulle tro att det framtidslösa spelar en stor roll för attraktionen och att den kan bli så laddad. Tror människors innersta fantasier  kan skapas just där de inte finns några krav och förväntningar.

Ändå är det killar som verkar framstå som ytliga, lite lustigt. Skulle väl inte själv sträcka mig så pass långt som en åldersdifferens på 30-40 år men upp till 20 år däremot.

Dynamiken visst men det är friheten som är det primära. Utan att ha varit med allt för många äldre kvinnor, om uttrycket tillåts, är dessa behagliga på ett annat sätt i sin genuina lust. Precis ja, fantasierna släpps lättare lös och med det hämningarna vilket ökar chansen till bra sex.
  • Anonym (50+)
    Anonym (ageless) skrev 2017-07-16 13:19:21 följande:

...visar sig vara 10 år äldre. Hon ser extremt bra ut,  ser ut att ha en fin och välbehållen kropp , ni har kemi och stark attraktion. Men det visar sig att hon är betydligt äldre än vad du först trodde, och när ni väl har sex ser du att hennes nakna kropp har en del tecken på åldrande och inte lika slät och fast som du först antog. Du är själv betydligt yngre än henne och har mest haft sex med kvinnor i din egen ålder.

Hur skulle detta påverka dig förutsatt att ni var otroligt kåta på varandra och hon var en erfaren och hängiven älskarinna?. Var går din gräns?

Konstig frågeställning, den känns mer som ett maskerat försök att trycka ner kvinnor genom att belysa fel på deras kroppar.

Av egen erfarenhet vet jag att yngre killar inte bryr sig ett skit om min kropps skavanker när vi ligger i sängen, de har fullt upp av att njuta av min lust och erfarenhet och varenda en har efteråt sagt att det var det bästa sexet de nånsin haft och har blivit väldigt efterhängsna för att ses igen. 
  • malkenäs68

Genem mitt fd jobb som turitbusförare fick jag knullat en hel hög med gamla getskin. Dom flesta "njöt och tjöt" på ett sätt som gjorde att man blev vrålkåt.    Jag gick alltid till mitt eget rum/hytt för att sova, så jag undvek att vakna upp med dom. Då kom jag undan å se för mycket av dom kroppsliga skavankena.

• Anonym (loveroftheoldgirls)
    Anonym (50+) skrev 2017-07-17 10:46:53 följande:
    Konstig frågeställning, den känns mer som ett maskerat försök att trycka ner kvinnor genom att belysa fel på deras kroppar.

Av egen erfarenhet vet jag att yngre killar inte bryr sig ett skit om min kropps skavanker när vi ligger i sängen, de har fullt upp av att njuta av min lust och erfarenhet och varenda en har efteråt sagt att det var det bästa sexet de nånsin haft och har blivit väldigt efterhängsna för att ses igen. 
    Och du har aldeles rätt !      Drömmer
    Den bästa sexet är när kvinnan är äldst .... Åtminstone 15 år.

Det er som nån sa i en annan tråd :  Det är i kontrastena dynamiken blir skapad.
  • Anonym (.)
    Pumakvinna skrev 2017-07-16 14:17:14 följande:

Dynamiken verkar det för dig kanske, i verkligheten är dynamiken den att de hoppas att pumorna ska sära snabbare och enklare än de jämnåriga tjejerna.
  • Anonym (ageless)

Har du lust att förtydliga varför du tycker så?

• Anonym (loveroftheoldgirls)
    Anonym (ageless) skrev 2017-07-17 20:23:57 följande:

Har du lust att förtydliga varför du tycker så?

Det undrar jag också på ??
  • Anonym (smärmundsson)
    lindhaga63 skrev 2017-07-18 17:39:10 följande:

Att kliva på en längtande och utsvulten puma, är en lycka som ej kann beskrivas

Jag knulade en gång en polares grannfru efter et nach där. Vi tog en liten väg om tvättstugan, där hon fick enn rejäl rundsmörning. Hon va väl 53 el. nåt. Jag va 29
    Ni tror mig säkert inte, men hon grät  faktisk av lycka efteråt. 

Sköt am eran fruar karlar, annars går det såhär.    {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden När den sexiga äldre kvinnan du vill ligga med...