Privat gynekolog kring Jönköping?
Någon som vet någon privat gynekolog mottagning som man kan boka ultraljud kring Jönköping. (Ej mayamottagningen, de har semesterstängt.)
Någon som vet någon privat gynekolog mottagning som man kan boka ultraljud kring Jönköping. (Ej mayamottagningen, de har semesterstängt.)
Gallerian, men misstänker att de har semesterstängt nu också.
Gallerian, men misstänker att de har semesterstängt nu också.
Det är nästan omöjligt så här mitt i sommaren tyvärr. Kan du vänta? Eller är du orolig eller blir för långt gången om du väntar längre?
Det är nästan omöjligt så här mitt i sommaren tyvärr. Kan du vänta? Eller är du orolig eller blir för långt gången om du väntar längre?
Aj då, så dumt. Då får jag vänta till Rul om 5 veckor. Hade känts skönt med ett UL nu snart. Känns som 5 veckor är en evighet. Känner oro pga 3 tidigare MF och jag har känt ngt i magen som jag trott varit fosterrörelser i flera veckor och nu har jag inte känt ngt på en vecka. Men jag inbillar mig säkert..
Gå in på gynhalsan.com och kolla där. Hon håller till vid A6. Jag var där och gjorde ett privat ul och hon var jättebra. Vet dock inte när hon har semester