• Villhabebisnu

Privat gynekolog kring Jönköping?

Någon som vet någon privat gynekolog mottagning som man kan boka ultraljud kring Jönköping. (Ej mayamottagningen, de har semesterstängt.)

• Svar på tråden Privat gynekolog kring Jönköping?
  • Villhabebisnu
    Jag är bara jag skrev 2017-07-17 12:45:43 följande:

Gallerian, men misstänker att de har semesterstängt nu också.

Ja, de hade också semesterstängt. Men tack ändå för tipset. :)
  • Jag är bara jag

Det är nästan omöjligt så här mitt i sommaren tyvärr. Kan du vänta? Eller är du orolig eller blir för långt gången om du väntar längre?

• Villhabebisnu
    Jag är bara jag skrev 2017-07-17 13:01:55 följande:

Det är nästan omöjligt så här mitt i sommaren tyvärr. Kan du vänta? Eller är du orolig eller blir för långt gången om du väntar längre?

Aj då, så dumt. Då får jag vänta till Rul om 5 veckor. Hade känts skönt med ett UL nu snart. Känns som 5 veckor är en evighet. Känner oro pga 3 tidigare MF och jag har känt ngt i magen som jag trott varit fosterrörelser i flera veckor och nu har jag inte känt ngt på en vecka. Men jag inbillar mig säkert..
  • Jag är bara jag
    Villhabebisnu skrev 2017-07-17 16:53:17 följande:
    Aj då, så dumt. Då får jag vänta till Rul om 5 veckor. Hade känts skönt med ett UL nu snart. Känns som 5 veckor är en evighet. Känner oro pga 3 tidigare MF och jag har känt ngt i magen som jag trott varit fosterrörelser i flera veckor och nu har jag inte känt ngt på en vecka. Men jag inbillar mig säkert..
    Ska du göra RUL snart är det för sent med VUL redan nu och UL gör ingen privat alls vad jag vet. Jag förstår verkligen oron för jag hade 4 missfall innan jag äntligen fick barn efter 10 år. Har gått på Gallerian i alla år och gjorde VUL med sonen i v.13 som är senaste veckan det går. Fosterrörelser i flera veckor låter väldigt tidigt! Har du barn sen förr? Då kan man ju känna tidigare. Jag kände inget före v.17.
  • princess77
    Villhabebisnu skrev 2017-07-17 16:53:17 följande:

Om du har RUL om några veckor är det försent för Vul nu.

Men du skall nog inte oroa dig i onödan,bebisen är fortfarande så liten så den har gått om plats.

Inget konstig om du inte känner något på en vecka,den kan ligga och sparka inåt tex.

Jag känner forfarande inte varje dag och jag är i vecka 18+4 med andra barnet.
  • Rebecka22

Gå in på gynhalsan.com och kolla där. Hon håller till vid A6. Jag var där och gjorde ett privat ul och hon var jättebra. Vet dock inte när hon har semester

Svar på tråden Privat gynekolog kring Jönköping?