• trustisall

    Vill nån/ni hjälpa mig ??

    Hej. Jag är en ensamstående pappa med 2 underbara barn . Jag är 24 år och mina barn är 8 och 6 år (jag var ung jag vet)

    Har varit singel ett tag nu och skulle vilja hitta en tjej o dela min vardag med men jag är typ nykterist så är aldrig ute på krogen eller så .. sen jobbar jag 7-16 varje dag enbart ledig på helgerna och varannan helg har jag mina barn :) tips på hur man kan "finna" sin dröm tjej ?? Mvh

  • Svar på tråden Vill nån/ni hjälpa mig ??
  • Anonym (mmm)

    vad med barnen skolklasser? Singelföräldrar där kanske? Man får ju leta i de miljöer man befinner sig i, så att säga

  • Carambolan

    Har du bara barnen varannen helg? Då kan du ju träffa andra människor nästan när och var som helst. Skaffa en hobby? Vad är du intresserad av?

  • trustisall
    Anonym (mmm) skrev 2017-07-17 14:02:53 följande:

    vad med barnen skolklasser? Singelföräldrar där kanske? Man får ju leta i de miljöer man befinner sig i, så att säga


    Om du menar att jag ska vara i skolan när det är olika händelser där föräldrar är med så är jag med på varje grej .. men känner inte att jag skulle vilja träffa nån av föräldrar i mina barns klass sen är de ju inte aktiviteter hela tiden liksom
  • trustisall
    LiaSthlm skrev 2017-07-17 14:09:09 följande:

    Nätet är bra om man inte har en stor umgängeskrets där det ofta kommer med vänner.


    Jag har vänner och umgås med dem så ofta jag kan men alla jag känner är i förhållande osv
  • trustisall
    Carambolan skrev 2017-07-17 14:05:05 följande:

    Har du bara barnen varannen helg? Då kan du ju träffa andra människor nästan när och var som helst. Skaffa en hobby? Vad är du intresserad av?


    Ja det har blivit så men efter sommaren så ska dem vara hos mig varannan vecka . Det jag gör på fritiden är att hålla på bilar eller kanske spela nåt med vänner
  • Carambolan
    trustisall skrev 2017-07-17 14:14:56 följande:

    Ja det har blivit så men efter sommaren så ska dem vara hos mig varannan vecka . Det jag gör på fritiden är att hålla på bilar eller kanske spela nåt med vänner


    Ok, både bilar och spel är ju tyvärr väldigt mansdominerade hobbys så där är det kanske inte det lättaste att råka på en möjlig flickvän. Fundera på att testa nåt nytt? Nån ny träningsform kanske?
Svar på tråden Vill nån/ni hjälpa mig ??