• Leksand90

Gravid!!

Fick ett +på Stickan idag, lycklig!

De jag undrar nu.. Måndag 3 juli gjorde jag ältest (stickor) och båda strecken var näästan lika starka så jag tänkte att äl säkert skulle ske tisdag 4 juli. Pga bortrest kunde jag på tisdan inte testa, gjorde ett på onsdan och de visade mycket svagare, gjorde ytterligare ett test torsdag 5 juli ett sånt clearblue dubbel hormon indikator, o de visade också helt negativt. Tog ännu ett sticka prov fredag 6 juli och de visade väldigt väldigt svagt streck. De måste väl betyda att min äl var tisdan 4 juli eller eventuellt söndan 2 juli? Vad tror ni??

• Svar på tråden Gravid!!
  • Skrutt 83

Stort grattis till graviditeten!! Jag är också nyplussad, du är varmt välkommen över till BF Mars tråden :) testen visar oftast positivt 12-36 h innan själva äl så antingen hade du troligtvis äl på tisdagen (ev måndag. Kanske hade testet visat positivt på söndagen om du testat då. Lycka till

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Leksand90
    Skrutt 83 skrev 2017-07-17 22:32:05 följande:

Stort grattis till graviditeten!! Jag är också nyplussad, du är varmt välkommen över till BF Mars tråden :) testen visar oftast positivt 12-36 h innan själva äl så antingen hade du troligtvis äl på tisdagen (ev måndag. Kanske hade testet visat positivt på söndagen om du testat då. Lycka till

Tack!!:) grattis till dig med! Nu börjar oron för missfall bara men de får man försöka skjuta undan o bara njuta!! Tack för ditt svar ang. Min äl! Håller med dig om de du säger, visst låter de högst orimligt att befruktning skall ha skett fredag, i och med att jag fått negativt svar tre dagar i streck då? Så antingen måndag el tisdag som du sa låter rimligt/logiskt? De hade väl också varit i tidigaste laget att kunna testa med en veckoindikator då? Och den borde isåfall inte säga 2-3 veckor ?

Ska försöka hitta den tråden du tipsade om ????
Svar på tråden Gravid!!