Tino skrev 2017-07-18 10:51:35 följande:
Jag blödde också i v 6-7. Ganska mycket. Hade samtidigt obmnt, främst på ena sidan. Ringde 1177 och de sa att jag skulle åka i till akuten vilket jag gjorde. Embryot mådde tack och lov bra. Och mab såg en blödning i livmodern som tillsulut gav med sig. Troligtvis är det ingen fara. Många kan blöda lite i början, det är väldigt vanligt. Är du orolig kan det vara bra att ringa 1177 och få medicinsk bedömning. Hoppas allt går bra!
När du blödde hur mycket var mycket? Den 15/7 fick jag det som jag trodde var mens och slutade då hoppas på att jag skulle va gravid. Jag hade sedan i måndag en liten blödning igen efter sex.. Tog sedan igår morse ett ÄL test för det är den tiden på månaden men slog samtidigt till på ett gravtest som blev starkt positivt. Nu är jag helt förvirrad av allt man läser på alla dessa sidor.. Jag blödde i typ 2,5 dag, inga massor men tillräckligt för att jag skulle tro att det var mens men jag brukar aldrig blöda så kort tid. BM som jag pratade med sa att ju skulle vänta i 4 veckor innan jag tar ett nytt gravtest. Är ju heelt sjukt lång tid!