Engångsligg vid mogen ålder?
Hur vanligt är de med engångsligg när man är över 40?
Det beror nog på hur många du tvingas gå igenom innan du hittar rätt och vad du är ute efter. Oftast blir det ju ett engångsligg för att den ena inte vill mer så väldigt sällan kan det vara just självvalt!
Det är nog ganska vanligt. Själv upplever jag det händer ibland när det blir en kåt dejt som sen svalnar.
Något säger mig att det skulle kunna bli hur frekvent som helst om man bara orkade, var kvinna och öppen för det!
Tycker det är skönt att bara gå ut och knulla av sig. Och alltid spännande att se vad man får på kroken :) Även om sexet ofta blir bättre av att känna varandra. Eller i alla fall träffas via kontaktsidor på nätet så man vet lite mer om vad den andra går igång på...
Jag är 45 och har aldrig sysslat med ons, det är inte min grej, men jag har flera väninnor i min ålder och äldre som gör det. De kör Tinder och diverse dejtingsajter och det finns en hel del att välja på, inte minst yngre män. Det verkar som om många lever upp när småbarnsåren är över och man inte är konstant trött. Om jag hade velat hade jag kunnat få ett engångsligg varje gång jag går ut även med jämnåriga män fast jag fixar det inte. Just nu är jag dessutom lyckligt nyförälskad så jag tror att man både kan träffa kärleken och få ligga runt i min ålder. Livet leker.
Jag är 45 och har aldrig sysslat med ons, det är inte min grej, men jag har flera väninnor i min ålder och äldre som gör det. De kör Tinder och diverse dejtingsajter och det finns en hel del att välja på, inte minst yngre män. Det verkar som om många lever upp när småbarnsåren är över och man inte är konstant trött. Om jag hade velat hade jag kunnat få ett engångsligg varje gång jag går ut även med jämnåriga män fast jag fixar det inte. Just nu är jag dessutom lyckligt nyförälskad så jag tror att man både kan träffa kärleken och få ligga runt i min ålder. Livet leker.