Salsa88 skrev 2017-07-18 22:35:48 följande:
Hej,
Jag och min man har försökt bli gravida i två månader. Jag vet att det inte är särskilt länge, tro mig.' Men samtidigt är jag relativt ung, 28, och tänker att det borde gå fort, regelbunden mens osv. Det känns som att det enda jag ser är gravida kvinnor, överallt. Och det känns som att folk runt omkring mig har superlätt för att bli gravida. Blir så oerhört ängslig och behöver ett forum att få kontakt med andra. Vad har ni för erfarenheter, är det normalt att vara så på spänn som jag är? Tack på förhand!
Jag känner precis samma, började med äl tester förra månaden och har BMI-1 men känner att den är på väg. Blir deppig varje gång mensen kommer, även om jag försöker att inte förvänta mig för mycket liksom. Min syster blev typ gravid direkt likaså mina 2 kusiner. Vi har försökt sen april och trodde det skulle gå lätt som en plätt när vi hade sex varje dag men icke. Min sambo är så oerhört faktaorienterad och tröstar mig att trots att man är spot on med rätt dag osv så lyckas det bara 30% av gångerna, det brukar väl lugna mig lite och nu försöker jag ta nya tag och acceptera att detta kommer ta sin tid:)
Men håller alla mina tummar för oss alla att vi snart plussar <3