• Gizmo87

    Nya vänner 48+ i och runt Landskrona, Helsingborg

    Hej allesammans!

    Heter Mattias är en kille på 30år. Jo det är så här att jag söker efter nya vänner åt min far som är 53år och singel. Han har försökt att göra detta ett par gånger själv men har inte funkat så bra tyvärr, antingen är sidorna helt döda eller så blir det bara massa oseriösa svar och ingen träff blir av. Även jobb men då många av de äldre har egna små barn och ungdomarna kan det kännas klart lite små knepigt att umgås/festa med när man är 25-27år äldre.

    Det har tyvärr blivit så att nu efter att min mor lämna honom börjar det genast tas parti om vem som gjort fel, pengar vem som ska ha vad o hela den rundan. Det har tyvärr resulterat i att det skurit sig mellan bådas sidor, så många av dom han umgicks med har försvunnit nu efter detta.

    Så då tänkte jag hans son ge det ett försök här, då jag ser på honom att han behöver komma ut och träffa nya vänner då han blivit så dämpad när man träffar honom, han har själv pratat om detta ett par gånger men jag ser på han att han tycker det är jobbigt då han vill inte besvära oss sina barn med "sånt här".

    Så nu till beskrivningen av min far, han heter Michael. Bor i ett hus i Billeberga 15 minuter från landskrona, 25 från Helsingborg. Han tar verkligen alla personer som dom är, han har en stor portion humor, stort hjärta, omtänksam, pratglad framåt och är hur go som helst. Han har ett stort intresse för gammal musik rock, rockabilly, Creedence, Jimi Hendrix, Jerry Lee Lewis(han spelar gitarr själv) Spelade även i ett band när han var yngre. 
    Han åker även upp till HojRock varje år. Han hade motorcykel innan men ingen att köra med så resulterade i att han sålde den tyvärr.. Saker han annars gärna gör, är allt från minigolf, biljard, bowling, till att bara gå en runda i stan, eller ut på krogen och festa loss(det behöver han) eller bara sätta sig på en krog och dricka öl och prata om allt mellan himmel och jord, han hänger gärna med på det mesta helt enkelt han är inte svår alls med den biten då han uppskattar att komma ut.

    Så ifall där är någon som känner att ni är i samma sits man eller kvinna spelar ingen roll och inte rädd för att ta chansen och träffas för och se om ni funnit en ny vän, snälla hör gärna av er i den här tråden.

    Med vänlig hälsning Mattias.

Svar på tråden Nya vänner 48+ i och runt Landskrona, Helsingborg