• Anonym (Magrutor)

Vad tänker du helt ärligt om en man med magrutor?

Vad tänker du helt ärligt om en man med magrutor?

Tänker du: "Han är framgångsrik eller kan bli framgångsrik", "Han vet hur man uppnår mål"?

• Svar på tråden Vad tänker du helt ärligt om en man med magrutor?
  • Anonym (Tjejkompisen)

Nej snarare att han har mycket tid eller att han har träning som enda stora intresse... fint men ja... tänker så.

• Anonym (??)

Magrutor har ingeting med hur framgångsrik man är..så nej jag tänker inget av dina förslag. Tänker mest att det är snyggt!

• Anonym (Kvinna)

Eh, nej, det har jag aldrig tänkt.

Brukar se en snubbe på gymmet som drar upp tröjan för att beundra sina magmuskler och om honom tänker jag mest att han verkar väldigt fixerad.

Jag bryr mig inte direkt så jag brukar väldigt sällan reflektera över folks kroppar överlag.

• Aniiee

Beror väl på magrutorna..... men mest tänker jag att han inte har så mycket annat att göra.....

Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Anonym (Avund)

Jag blir vansinnigt avundsjuk samt dreglar lite grann.

Om jag vågar skulle jag fråga hur han lyckats, men eftersom det förmodligen innefattar försakande av en massa saker som jag inte vill försaka så inser jag att det inte är nåt för mig.

Kan nog tänka att en man med magrutor kan bli lite trist om magrutorna kostar i att avstå allt roligt som mat, vin och choklad. Kanske är den mannen osunt och ocharmigt självfixerad och kroppsfixerad och inte kul att hänga med?

• Anonym (sixpack)

Tänker att han har självkontroll och kämpat för att uppnå dem men samtidigt att han försakat att läga den energin på t ex sin intelligens, bildning, kreativitetr och annat som jag värderar högre. Men kan tända på det på vissa om det inte är förs mycket men mest får det mig att känna mig otillräcklig själv, så skulle aldrig vara med en sån kille för jag tror att han är perfektionist och söker samma i kvinnor. Han skulle förakta mina fettvalkar, mitt slappa hull på ställen och min högst operfekta kropp:(

• Anonym (Rosie)

Skrattade lite av trådstarten. Har aldrig kopplat magrutor till att någon är framgångsrik. Det betyder ju bara att personen är intresserad av träning eller fitness. Inget annat.

• huskur
    Anonym (Rosie) skrev 2017-07-21 17:53:04 följande:

Skrattade lite av trådstarten. Har aldrig kopplat magrutor till att någon är framgångsrik. Det betyder ju bara att personen är intresserad av träning eller fitness. Inget annat.

Precis så! Om magrutor tänker jag att är de tydliga blir jag beklämd, för då se jag bara framför mig en kille som ser sig själv som en sak. Jag tycker lite synd om honom då, för jag förstår att han lever för sitt utseende. En som lever med spegeln. Det är lite sorgligt.

Magrutor får för mig vara bara antydda. Då ser det bra ut, tycker jag (säger jag som kvinna). Då ser jag en frisk kille till kropp och själ.
  • Anonym (puff the magic dragon)

Alltså, hur fan lyckas man dra en parallell mellan magrutor och framgång?

• Anonym (Mimmi)

Gillar lite mer muskulös män med hår och lite rund mage...

Så jag tycker rutor på minner om när jag var ung. Små pojkar tyvärr.

Fast jag är ju en tant nu!

Svar på tråden Vad tänker du helt ärligt om en man med magrutor?