• Cykeltjejen

Gissa kön

Var på ultraljud i onsdags (är i v20+2). Vi frågade aldrig om kön då min sambo inte vill veta. Jag är ju dock jättenyfiken även fast kön inte spelar roll för mig. Men vad tror ni sett från ultraljudsbilden? :)

• Svar på tråden Gissa kön
  • Vet hur det känns

Jag tror verkligen att det är snoppen som syns! Har en liknande bild på min i 18+3 och då syns snoppen på samma sätt.

• Cykeltjejen
    Vet hur det känns skrev 2017-07-21 20:24:10 följande:

Jag tror verkligen att det är snoppen som syns! Har en liknande bild på min i 18+3 och då syns snoppen på samma sätt.

Spännande!! Jag har någonstans inbillat mig att vi kanske kommer få en pojke :) roligt om det stämmer men blir såklart glad oavsett!
  • redbullmedvodka

Det är bara personen själv som bestämmer vad hen har för kön. Ens kropp definierar inte ens kön. Fy fan vad less jag blir på den här jävla besattheten med att kategorisera personer i facken "kille" och "tjej". Varför är det såååå viktigt för dig att påtvinga andra personer ett kön som hen kanske inte alls identifierar sig med? Fy fan vad jag hatar cisnormen!

• Cykeltjejen
    redbullmedvodka skrev 2017-07-24 13:59:29 följande:

Det är bara personen själv som bestämmer vad hen har för kön. Ens kropp definierar inte ens kön. Fy fan vad less jag blir på den här jävla besattheten med att kategorisera personer i facken "kille" och "tjej". Varför är det såååå viktigt för dig att påtvinga andra personer ett kön som hen kanske inte alls identifierar sig med? Fy fan vad jag hatar cisnormen!

Hej redbullvodka!

Det där är en diskussion jag inte tänker ta me dig :)

Du behöver inte kommentera här om du inte gillar det du läser.

Med vänlig hälsning, Elin
  • redbullmedvodka
    Cykeltjejen skrev 2017-07-24 20:28:46 följande:
    Hej redbullvodka!

Det där är en diskussion jag inte tänker ta me dig :)

Du behöver inte kommentera här om du inte gillar det du läser.

Med vänlig hälsning, Elin
    Ok, jag förstår att du är en transfob. :)
  • Cykeltjejen
    redbullmedvodka skrev 2017-07-24 20:52:00 följande:

Ok, jag förstår att du är en transfob. :)

Visst om du säger det så!
Svar på tråden Gissa kön