• Cariffa87

Nidblödning?

Jag har en fråga.

Försöker få till barn nr 3 och tog ur p-staven 1 juni.

Jag fick mens den 29e juni och försökte ha koll på äl.

Idag när jag vaknade hade jag som en blodig flytning på pappret.

Tycker det är lite tidigt för mens, den ska komma på torsdag. Har aldrig haft nidblödning med mina andra barn så jag har ingen aning hur de kan se ut?

Kan mensen komma tidigt eller vågar man hoppas?

Hur länge kan de hålla på?

Mvh någon som knappt vågar hoppas

• Svar på tråden Nidblödning?
  • Anonym1715

Hej

Jag är i samma sits som du, beräknad mens på onsdag.. Fick också en rosa/röd blödning i morse och har mensvärk. Vet dock inte om man brukar ha mensvärk vid en nidblödning :/

• Cariffa87

Jag har haft en rätt kraftig blödning under dagen så jag räknar tyvärr med att det är mens. Har inte direkt mensvärk men magen känns uppblåst.

Antar att mensen kan vara oregelbunden när det inte är så länge sen jag tog ur staven. Hoppas det går bättre för dig!

• Hormonkarusellen

Hur gick det för er? Fick en blödning igår 3dagar efter äl (enl app) och 6 dagar efter senaste sex. Den håller i. Har testat neg på gravtest, och tempen tycker att jag just haft äl. Helt förvirrad. Mens är det ju inte, då borde tempen sjunka och jag ha mensvärk, detta måste vara något annat, men håller i sig så länge? Nidis tänkte jag var en liten rosa prick på pappret typ, detta är ju som mens!

• Cariffa87

Jag räknar det som mens. Negativt test efter så nu inväntar bi nästa ägglossning som borde vara i helgen. Jag tempar inte eller tar äl-test. Mest bara räknar 14 dagar efter första mensdagen och hoppas på det bästa :P

Men jag tänker att det troligtvis bara är för att jag tog ur staven ganska nyss som jag blödde efter 3 veckor igen redan.

• Olivia1995

Hur går de för er? Jag är på cd 36 och har haft bruna/blodiga flytningar. Inte alls som mens och brukar aldrig få såhär. Dock negativt test så lite lustigt de där :/

• Anonym1715

Tyvärr negativt för min del.. Idag började jag med rosenrot, både jag och mannen ska börja ta det och förhoppningsvis hjälperdet :( får ta det från och med idag fram till ÄL.

Svar på tråden Nidblödning?