• Sasgonzalez

    NYCKELN TILL ATT BLI GRAVIDA!!!

    Jag och min fru gick igenom ett helvete och kunde inte få barn under 6 års tid. Det är jätte vanligt att man inte få barn så ni är inte ensamma.

    Vi gick igenom 3 fulla IVF behandlingar med ca 15 insättningar totalt. Det funkade aldrig för oss. Därför skriver jag till er nu..

    Äntligen blev vi gravida! Om en månad får vi en son. Nu kommer vi hjälpa alla med problem då vi vet vad ni går igenom och det finns ingen som tar tag i detta stora problem.

    Svaret är HOMEOPATI. Vi fick hjälp av en gammal kvinna som jobbar med naturmedicin. Anledningen till varför vi inte kunde bli gravida var för min frus sköldkörtel. Vården blundade för detta. Efter 8 månaders homeopati blev vi gravida på första försöket!

    Maila gärna vid frågor så besvarar vi de så gott vi kan. Lycka till! :)

    Hälsningar,

    Familjen Gonzalez

  • Svar på tråden NYCKELN TILL ATT BLI GRAVIDA!!!
  • gahadas

    Homeopati är en pseudovetenskap. Ni ju inga belägg för att det var homeopatin som faktiskt hjälpte i slutändan. Så "nyckeln till att bli gravida" är lite överdrift kanske?

  • Sasgonzalez

    Det funkade av många anledningar och till 100%.

    Ni har ingen aning vilken process det var.

    Men det är helt okej att ni inte tror på det här. Detta inlägg är inte till såna som er utan till de som verkligen behöver hjälp.

    Kom tillbaka o yttra er när ni gått igenom vår resa där inte ens vården kunde hjälpa oss. Då lyssnar jag gärna på hur rätt vi hade ;)

  • syntharen

    Vad var det vården ansåg vara ert problem? Dåliga ägg, dålig spermakvalitet? Varför kunde vården inte hjälpa er? Det händer ibland att det tar evigheter att bli gravid utan orsak, och då lär det ju inte hjälpa med lite örter. Och inte heller lär örter hjälpa dom som är helt sterila. Men skönt för er att ni äntligen blev gravida. Men det hjälper nog inte dom som testat allt;ivf, homopati, akupunktur, meditation osv men som fortfarande är barnlösa... :-/

  • Sasgonzalez

    Vården visste inte vart problemet låg. Våra befruktade ägg var perfekta enligt de. Vi gjorde 3 hela ivf behandlingar, ca 15 återinföranden totalt av befruktade ägg som var så perfekta enligt de att man kunde använda de bilderna för utbildningssyfte. Hur förklarar ni det?

    Och svar på din fråga. Så har vi gjort Ivf, akupunktur, meditation o allt som finns. Inget funkade!

    Homeopati var det enda som funkade! Ni kan tycka vad ni vill som sagt. Men för de det inte har funkat för borde ta kontakt i en homeopat om de vill bli gravida.

    Sen förstår jag inte varför ni är så anti. Man har INGET att förlora på att prova :) tvärtom..

  • vad ska man heta

    Jisses, han menar bara väl o sen ska folk komma o vara negativa...

    Jättekul att det funkar för er!

    Jag tex blir inte gravid alls utan att min partner sagt att jag får bli gravid och vi har pratat om det. Har varit utan preventivmedel hela mitt liv(34år) blir gravid på första försöket varje gång efter vi sagt att vi vill ha ett barn. Har inte en aning om hur detta fungerar...har ju sex flera ggr i veckan...

Svar på tråden NYCKELN TILL ATT BLI GRAVIDA!!!