• dreendo

    Gravid i Uddevalla och omnejd

    Hej!


    Jag och min sambo väntar vårt första barn nu i september (bf den 7/9). Jag är sedan tidigare med i en fb-grupp med bf i september men skulle vara kul att ha någon lite mer i närheten så kanske man kan träffas å hänga lite sen när bebisarna väl kommit också!

    Lite om mig: 30 år, jurist, från Linköping från början och inflyttad till Uddevalla vid årsskiftet 16/17. Min sambo är från Uddevalla (och jag har mitt jobb här) därav att vi flyttade hit. Gillar att hitta på saker, musik, böcker och film, sport m.m. Skulle vara kul att bara ses över en fika kanske och sen lite barnvagnspromenader, caféhäng, öppna förskolan, lekparker m.m.

  • Svar på tråden Gravid i Uddevalla och omnejd
  • Sabiinan

    Hej :)! Jag bor i Vänersborg, har bf 1/1-18 så det är ett tag kvar. För min del så känner jag just nu ingen som ska ha barn eller har unga barn :(!

    Jag är 25 år, jobbar som undersköterska. Väntar första barnet.

  • Erla

    Jag och min sambo väntar också första barnet. Beräknad 19/8 och bor i Mellerud :) vi är 27 båda två (snart 28). Jag är lärare och min sambo studerar till ingenjör.

  • _DuVetHon_

    Ja mig har du ju redan hittat via PM men jag kan skriva här med :P Jag och maken väntar första barnet, beräknad 3 september men har planerat snitt 28augusti. Bor i Uddevalla sen 2015 men jag är ursprungligen från Trollhättan. Maken är mekaniker och jag är lärare. Båda jobbar även deltid i försvarsmakten. Två små hundar, ett stort hus och snart en liten kille..

Svar på tråden Gravid i Uddevalla och omnejd