• Anonym (Ja eller nej)

Skicka bilder i underkläder?

Dejtar en kille som jag inte legat med än. Dejtat i typ 3 månader men då jag hade cellförändringar som gjorde att jag blödde lätt och sen har bränt och blablabla så har vi inte haft sex än. Vi bor en bit ifrån varann så vi ses inte så ofta. Jag fick sån lust att skicka bild i underkläder till honom, vet inte varför, kanske för o få han lite sugen och förstå att jag vill nu typ. Ja eller nej? Är det too much? Ska man vänta?

• Svar på tråden Skicka bilder i underkläder?
  • Anonym (sexa loss)

Skulle jag absolut gjort om jag var du! Det brukar vara otroligt populärt om inte annat kan man ju sexta loss lite och egga varandra. Han lär ju bli positivt överraskade kan jag nästan garantera:) Har gjort det med alla jag dejtat. En stor del av spänningen och att bygga upp förväntan!

• Arboga

Kör på bara, jag skickade just en bild till min mamma och jag har bara kalsonger på mig.

• Anonym (TantVit)
    Anonym (Ja eller nej) skrev 2017-07-23 21:55:36 följande:

Dejtar en kille som jag inte legat med än. Dejtat i typ 3 månader men då jag hade cellförändringar som gjorde att jag blödde lätt och sen har bränt och blablabla så har vi inte haft sex än. Vi bor en bit ifrån varann så vi ses inte så ofta. Jag fick sån lust att skicka bild i underkläder till honom, vet inte varför, kanske för o få han lite sugen och förstå att jag vill nu typ. Ja eller nej? Är det too much? Ska man vänta?

Killar älskar intima bilder. Kan sällan bli fel. Och har ni haft kontakt i tre månader är det ju på tiden. :)

Ett klokt råd inför framtiden: skippa att ha med intima bilder där ditt huvud är med. När dina bilder väl har lämnat din telefon har du ingen kontroll över vad som händer med dem i framtiden.

Lycka till.
  • Anonym (Tomtanissa)
    Anonym (TantVit) skrev 2017-07-24 09:21:26 följande:
    Killar älskar intima bilder. Kan sällan bli fel. Och har ni haft kontakt i tre månader är det ju på tiden. :)

Ett klokt råd inför framtiden: skippa att ha med intima bilder där ditt huvud är med. När dina bilder väl har lämnat din telefon har du ingen kontroll över vad som händer med dem i framtiden.

Lycka till.
    Så klokt, det hade jag inte ens tänkt på.
    Tack för tipset. 

Till ts, kör på, det kan inte bli annat än uppskattat, men lyssna på TantVit:s råd härovanför och var rädd om dig. 
  • Anonym (TantVit)
    Anonym (Tomtanissa) skrev 2017-07-24 09:28:03 följande:
    Så klokt, det hade jag inte ens tänkt på.
    Tack för tipset. 

Till ts, kör på, det kan inte bli annat än uppskattat, men lyssna på TantVit:s råd härovanför och var rädd om dig. 
    Ingen orsak. Tant Vit har fått lära sig den hårda vägen. :)
  • Anonym (Ja eller nej)

Jag skickade en bild igår utan ansikte, på överkroppen. det var fail. Han ville inte skicka en tillbaks sen så slutade han svara. Haha, wtf?? Helt förvånad , hade förväntat mig en helt annan reaktion..

• Anonym (Axel)
    Anonym (Ja eller nej) skrev 2017-07-24 11:15:15 följande:

Jag skickade en bild igår utan ansikte, på överkroppen. det var fail. Han ville inte skicka en tillbaks sen så slutade han svara. Haha, wtf?? Helt förvånad , hade förväntat mig en helt annan reaktion..

Det hade jag också. Hade blivit fylld av förväntan inför en träff/dejt. Prova skicka igen. Kanske var första gången han fick en liknande bild.
  • Pumakvinna
    Anonym (Ja eller nej) skrev 2017-07-24 11:15:15 följande:

Fråga honom om han blev lika tänd av bilden som du blev av att ta den till honom?;)
Svar på tråden Skicka bilder i underkläder?