• Anonym (Av)
    Äldre 24 Jul 16:10
    3815 visningar
    17 svar
    17
    3815

    han är aldrig NÖJD JA E SÅ TRÖTT

    För att göra lång histoeia kort. Min man flytta hit för 5.5 år sen vi har hunnit få 3 barn. Många kriser men ändå löst det. Senaste tiden har han blibit så HEMSK. HAN äter inget av det ja lagar ja åkwr o köper takeaway för att han ska få i sig nåt. Senast igår tex va ena hamburgaren för röd inuti 2 timmae senare vill han ha max. Ja åker o köper han tar en tugga o suckar nä de går inte.ALLT äe mittt fel och han bara är så jävla jobbig o är på mig om Allt. Jag opererades för 11 dagar swn fick tarmvewd. Han va snäll i 4 dagar nu gör jag allt plus daltar han o hans humör som är HEMSKT. HAN PRATAR HELa tiden hur JAG förstört hans liv o hälsa. Jag.gör inget annat än att.försöka göra honom glad hela dagarna. nu är jag TRÖTT!!!!BEHÖVDE SPOTTA UR MIG.

  • Svar på tråden han är aldrig NÖJD JA E SÅ TRÖTT
  • limonc­ellos
    Äldre 24 Jul 16:11
    #1
    +1

    Dumpa idioten.

  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 16:17
    #2
    limoncellos skrev 2017-07-24 16:11:33 följande:

    Dumpa idioten.


    Egentligen vet jag att ja bör göra det. Men våra barn e så små. Jag har också gjort misstag men jag försöker ändå. Ja vet verkligen inte vad jag ska göra. Ja har.inte ens tagit ut mina agraffer ur såren men jag förväntas göra ALLT.
  • Anonym (Sätt gränse­r)
    Äldre 24 Jul 16:25
    #3

    Sluta att dalta med honom och fokusera på dig och barnen.

  • limonc­ellos
    Äldre 24 Jul 16:27
    #4
    Anonym (Av) skrev 2017-07-24 16:17:08 följande:

    Egentligen vet jag att ja bör göra det. Men våra barn e så små. Jag har också gjort misstag men jag försöker ändå. Ja vet verkligen inte vad jag ska göra. Ja har.inte ens tagit ut mina agraffer ur såren men jag förväntas göra ALLT.


    Förstår att det är jobbigt när ni har barn. Men att han behandlar dig på det där viset är inte okej alltså.

    Du förtjänar bättre.
  • Anonym (!)
    Äldre 24 Jul 16:37
    #5
    Anonym (Av) skrev 2017-07-24 16:17:08 följande:
    Egentligen vet jag att ja bör göra det. Men våra barn e så små. Jag har också gjort misstag men jag försöker ändå. Ja vet verkligen inte vad jag ska göra. Ja har.inte ens tagit ut mina agraffer ur såren men jag förväntas göra ALLT.
    man bara vägrar!  
  • Anonym (Despe­rat)
    Äldre 24 Jul 16:39
    #6

    Så på 5,5 år har du hunnit skaffa 4 ungar.....lite väl snabbt jobbat och då blir det lätt sådär.

  • Anonym (Me)
    Äldre 25 Jul 11:08
    #7

    Dags att gå vidare

  • Scoops
    Äldre 25 Jul 11:33
    #8

    Bättre att lämna nu när barnen är små, innan de hinner ta efter och lära av honom! Tänk TS, om 5 år kanske du har honom och fyra stycken "mini" honom som alla behandlar dig som skit?

  • Äldre 25 Jul 11:37
    #9

    Sluta gör allt....

  • Anonym (K)
    Äldre 25 Jul 11:53
    #10

    Han flytta hit för 5,5 år sen. Vart bodde han innan?

  • Anonym (Men bara lämna!­)
    Äldre 25 Jul 13:32
    #11
    Anonym (Av) skrev 2017-07-24 16:10:20 följande:

    Min man flytta hit för 5.5 år


    Hit var? Till Sverige från annat land? Från annan ort till din? Hem till dig?

    För övrigt, varför håller du på och fjantar för en vuxen man? Antingen flyttar du eller så flyttar han. Gör helt slut och gå vidare i ditt liv.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:30
    #12
    Anonym (Desperat) skrev 2017-07-24 16:39:54 följande:

    Så på 5,5 år har du hunnit skaffa 4 ungar.....lite väl snabbt jobbat och då blir det lätt sådär.


    3 inte fyra ungar. Jag ville inte eens ha nummer 2 som blev 2 st... men ja älskar mina barn över allt annat såklart.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:30
    #13
    Anonym (Desperat) skrev 2017-07-24 16:39:54 följande:

    Så på 5,5 år har du hunnit skaffa 4 ungar.....lite väl snabbt jobbat och då blir det lätt sådär.


    3 inte fyra ungar. Jag ville inte eens ha nummer 2 som blev 2 st... men ja älskar mina barn över allt annat såklart.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:30
    #14
    Anonym (Desperat) skrev 2017-07-24 16:39:54 följande:

    Så på 5,5 år har du hunnit skaffa 4 ungar.....lite väl snabbt jobbat och då blir det lätt sådär.


    3 inte fyra ungar. Jag ville inte eens ha nummer 2 som blev 2 st... men ja älskar mina barn över allt annat såklart.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:30
    #15
    Anonym (Desperat) skrev 2017-07-24 16:39:54 följande:

    Så på 5,5 år har du hunnit skaffa 4 ungar.....lite väl snabbt jobbat och då blir det lätt sådär.


    3 inte fyra ungar. Jag ville inte eens ha nummer 2 som blev 2 st... men ja älskar mina barn över allt annat såklart.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:34
    #16
    Anonym (Men bara lämna!) skrev 2017-07-25 13:32:00 följande:
    Hit var? Till Sverige från annat land? Från annan ort till din? Hem till dig?

    För övrigt, varför håller du på och fjantar för en vuxen man? Antingen flyttar du eller så flyttar han. Gör helt slut och gå vidare i ditt liv.
    Mmm från mitt hemland. Vi träffades här för han har släkt här..  

    Men ja hem till mig, jag har skött allt och fixat allt. Dock har han jobbat sen 5 år tillbaka & är mkt hemma, går aldrig ut röker ej dricker ej etc.. så på så vis e han väl bra. Men ibland ÖNSKA jag att han gick ut mer...... 

    Ja vet inte. jag har väl inbillat mig att jag ska ha det såhär. Jag vet inte om ja klarar mig ensam med barnen. det är så mkt annat runt om..  Ja känner mig så hemsk som ens tänker tanken att lämna honom. Men jag vet inte hur länge jag står ut. Jag har tappat fotgreppet HELT. Jag känner mig typ ägd av han.. låter konstigt. Han misshandlar mig inte men kanske mer åt det psykiska hållet. Jag har tappat mig själv.
  • Anonym (Av) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 22:38
    #17
    limoncellos skrev 2017-07-24 16:27:03 följande:
    Förstår att det är jobbigt när ni har barn. Men att han behandlar dig på det där viset är inte okej alltså.

    Du förtjänar bättre.
    ja vet. Ja känner mig förolämpad på alla sätt och vis.

    ALLA i min familj e dåliga, han inbillar sig att jag sätter dom före han och jag borde säga si eller så till henne eller honom. Alltså ja ska vara en robot som ska veta exakt vad han vill och göra det. ANnars tjatr han hål i huvudet i mig om varför jag inte gjorde så som jag borde vetat(jag bor inte i hans hjärna för att förebygga bråk direkt) men det ska jag veta och göra...... jag e utmattad av att dansa runt han så de inte blir bråk.

    orden han sagt till mig på senaste tiden är hemska. Jag känner mig så liten...

    När ja åkte in akut föör mina magsmärtor för två veckor sen pga tarmvredet så skrev han så hemska saker när ja låg på akuten.
    Han skrev tex att de va MITT FEL och jag förstörst vår semester som är snart och hans barn kommer inte få träffa hans föräldrar för JAG valt att få tarmvred just nu. han syfta på att semestern blir inställd... (det blir den inte)  

    Efteråt ångra han sig lite och typ bad om ursäkt att han inte betedde sig normalt han var i chock... men ja tycker ändå det är hemskt..
    Jag låg o mådde jätte dåligt, läkare o sköterskor va runt mig hela tiden för min tarm vridit sig så mkt, dom såg att ja grät men ja hade ju fått sjukt mkt morfin.. Alla undra varför jag grät..

    Det är anledningen till det. hans ord och sätt att behandla mig.
Svar på tråden han är aldrig NÖJD JA E SÅ TRÖTT