• Svar på tråden Britney Spears gravid igen????
  • Humpteedumptee

Jo, jag såg det med. Fast o andra sidan såg jag också ut sådär när jag slutade amma. Gör det fortfarande! Men hon har ju personlig tänare, så jag vet inte... Dumt att neka om det nu visar sig vara sant, det blir ju bara löjligt då.

• MARIA99

ja nog ser hon lite gravid ut.. Hoppas Kevin skärper sig som pappa & slutar partaja hela tiden..!

• Linda1976

Ett barn till med Kevin? Verkligen WT, på tal om en annan tråd Speciellt på den nedre bilden verkar det solklart, såvida den inte är PS:ad, det vet man ju aldrig...

Kan ingen tala förstånd med Brittan?

• Lilla Linnéa

Hon ser verkligen gravid ut.

• Trinity78
    Linda1976: Brittan har väl alltid varit väldigt WT.
    Vilken färg har själen, älskling?
  • ming

Det är ju klart, det kan ju vara att hon har slutat amma, som Humpteedumptee sa.
    Men å andra sidan så har hon ställt in alla grejer i vår/sommar, och på nedersta kortet putar magen lite väääl mycket.

• oOoJOYoOo

Kan hon inte vara lite svullen bara? ....kanske inte har lickats få sin mage platt igen efter förra bebisen ...ja what ever.....

• Lilla Linnéa

Fast hon som är kändis och har möjlighet att träna med egen tränare borde väl vara mån om att komma i form igen med tanke på att alla kändismammor är trådsmala bara ngr månader efter förlossningen.

• oOoJOYoOo

...........jo... ...jag dividerade bara lite ......fast hon är fortfarande "bara" människa som oss alla

Svar på tråden Britney Spears gravid igen????